ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ – ΖΕΦΥΡΙΟΥ – ΦΥΛΗΣΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

SITE www.p-e-filis.grBlog: http://syllogikadytatt.blogspot.com
e-mail:
e-mail:
26/9/2012

ΘΕΜΑ: ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Γνωστή ιδιωτική εταιρεία που αναλαμβάνει προγράμματα κατάρτισης προσωπικού κατέθεσε ιδιωτικό συμφωνητικό στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής.Το συμφωνητικό αναφέρεται στην κατάρτιση των αναπληρωτών της περιοχής. Η εταιρείαθα χρησιμοποιήσει την εργοδοτική εισφορά (0,45%)που υποχρεωτικά καταβάλλεται στον ΟΑΕΔ, στο λογαριασμο ΛΑΕΚ (Λογαριασμός για την απασχόληση και την επαγγελματική κατάρτιση).

Τα χρήματα μάλιστα θα εισπραχθούν από την εταιρεία ακόμη και αν ο επιμορφωμένος δεν παρακολουθήσει το πρόγραμμα κατάρτισης! Ο ΟΑΕΔ έχει χρήματα για ιδιωτικές εταιρείες κατάρτισης δεν έχει όμως χρήματα να καταβάλλει τα επιδόματα στους άνεργους που πλησιάζουν το 1.500.000.

Στον καιρό του μνημονίου και της λογικής της απόλυτης ιδιωτικοποίησης όλα είναι δυνατά: ιδιωτικές εταιρείες μπορούν ν’ αναλαμβάνουν επιμορφώσεις σε όλα όπως φαίνεται τα αντικείμενα (είχαν αναλάβει και σε νοσοκομεία), να λαμβάνουν τις εργοδοτικές εισφορές ακόμη κι αν αυτές προέρχονται από το δημόσιο, να εξασφαλίζουν κέρδη ακόμη και σε αντικείμενα όπως η υγεία και η παιδεία.

Το 2006 το εκπαιδευτικό κίνημα έδωσε μεγάλες μάχες. Μία από αυτές αφορούσε την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης. Ήταν η μάχη που κερδίσαμε. Και να τώρα που αυτή η ιδιωτικοποίηση μπαίνει στην εκπαίδευση από το παράθυρο. Ποιος αλήθεια έχει την παιδαγωγική ευθύνη για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών; Ποιος αξιολογεί τις ανάγκες και ποιος επιβλέπει και αξιολογεί το όλο εκπαιδευτικό έργο; Η ΑΛΦΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΠΕ; Όπως επίσης, ποιος πιστοποιεί το έργο τέτοιων εταιρειών που αναλαμβάνουν την κατάρτιση επιστημονικού προσωπικού που μπορεί να είναι από γιατροί και νοσηλευτές μέχρι δάσκαλοι κλπ.; Τα ερωτήματα βέβαια δεν αφορούν κύρια την ιδιωτική εταιρεία αλλά το υπουργείο και τις διευθύνσεις εκπαίδευσης ή καλύτερα τις πολιτικές επιλογές μιας κυβέρνησης που επιτρέπει να μετατραπεί η εκπαίδευση σε φθηνό παζάρι (τυχαίο που δεν την ονομάζουν επιμόρφωση;). Έτσι, η εκπαίδευση και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μετατρέπεται σε κατάρτιση οπότε μπορεί εύκολα να μετακυλήσει από τα Πανεπιστήμια στο κάθε ιδιώτη.

Τα Δ.Σ. των συλλόγων μας καλούν το Διευθυντή Εκπαίδευσης να μην υπογράψει μια τέτοια σύμβαση. Καλεί όλους τους συλλόγους εκπαιδευτικών και τη ΔΟΕ να καταγγείλουν και να ανατρέψουν στην πράξη τέτοιου είδους πρακτικές που μετατρέπουν την εκπαίδευση σε εμπόρευμα. Ο αγώνας ενάντια στην εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών, είναι αγώνας που αφορά κάθε εργαζόμενο και άνεργο. Θα τον δώσουμε με όλες μας τις δυνάμεις.

Περί των ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση Το Υπουργείο Πενίας προωθεί το μονόλογο των προθύμων

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ – ΖΕΦΥΡΙΟΥ – ΦΥΛΗΣ

Άνω Λιόσια 24.9.2012

ΠΡΟΣ:

·Τους Σύμβουλους Δυτικής Αττικής

·Tα μέλη του συλλόγου μας

·Το Δ.Σ. της ΔΟΕ

·Τους συλλόγους Π.Ε. & ΕΛΜΕ

Αθήνα, 2– 10 – 2012

ΘΕΜΑ: Περί των ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση

Το Υπουργείο Πενίας προωθεί το μονόλογο των προθύμων

Με απύθμενο θράσος το υπουργείο Πενίας και ο Υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος καλεί τους εκπαιδευτικούς να διατυπώσουν ανώνυμα τις απόψεις τους για την αξιολόγηση για να συνεισφέρουν, όπως υποκριτικά δηλώνει, στις βασικές αρχές της αξιολόγησης.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά τα εξής:

1) Δε συμπληρώνουμε κανένα ερωτηματολόγιο που εκπορεύεται από το Υπουργείο και μοναδικό στόχο έχεινα εμφανίσει το Προεδρικό διάταγμα για την αξιολόγηση ως αποτέλεσμα συναίνεσης και συμφωνίας των κόσμου της εκπαίδευσης. Δε συνεργαζόμαστε με αυτούς που διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση και ψάχνουν εξιλαστήρια θύματα να τους φορτώσουν το έγκλημα.

2) Το φρούτο της «ηλεκτρονικής δημοκρατίας», είναι μια μεγάλη απάτη που θέλει να περιθωριοποιήσει τις συλλογικές αποφάσεις για να νομιμοποιήσει το έγκλημα της διάλυσης της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Η άθλια συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ καθώς και το υπουργείο, μαζί με τους συμμάχους του, την τρόικα ΕΕ και ΔΝΤ συνασπίζονται και συντονίζονται για να λεηλατήσουν κάθε εργατικό και εκπαιδευτικό δικαίωμα. Με στρατιωτική πειθαρχία, χωρίς καμία απόκλιση τελικά, έχουν ψηφίσει όλα τα βάρβαρα μέτρα. Τους εργαζόμενους όμως, τους θέλουν ως άτομα, να λένε τάχα γνώμη στα διάφορα forum, αλλά σε καμία περίπτωση ως μέλη των σωματείων, εκφραστές των συλλογικών αποφάσεών τους μέσα από τις δημοκρατικές διαδικασίες των Γ.Σ. Μας προτιμούν καθηλωμένους στην οθόνη του υπολογιστή να αναμετριόμαστε με τα ερωτηματολόγιά τους και όχι συμμέτοχους στις συλλογικές λειτουργίες των σωματείων μας, εκεί που μπορούμε να συζητήσουμε με τους συναδέλφους μας, να ανταλλάξουμε απόψεις και να καταλήξουμε σε θέσεις και αγωνιστικές δράσεις. Γιατί ο καθένας μόνος του είναι πιο εύκολη λεία για την κυβέρνηση και το διοικητικό μηχανισμό.

3) Διάλογος καιδιαβούλευση δεν μπορούν να γίνουν με αυτούς που οδηγούν τον εργαζόμενο λαό, τον άνεργο, τον εκπαιδευτικό, στην εξαθλίωση. Που οδηγούν το δημόσιο σχολείο στην πλήρη εμπορευματοποίηση. Που διαλύουν ό,τι απέμεινε από τη δημόσια εκπαίδευση, που συγχωνεύουν και καταργούν σχολεία, που καταργούν τα λεωφορεία με τα οποία μετακινούνται οι μαθητές, που καταργούν τις υποστηρικτικές δομές και ξυλοκοπούν τους ανθρώπους με αναπηρία, που ευθύνονται για τους υποσιτισμένους μαθητές μας, που στραγγαλίζουν οικονομικά τα σχολεία οδηγώντας τα να μην έχουν χρήματα ούτε για θέρμανση, που προωθούν το σχολείο της αγοράς, και το αντιμετωπίζουν ως επιχείρηση, που έχει αξία μόνο αν βγάζει κέρδη.

Θα υπερασπιστούμε τα συλλογικά μας δικαιώματα, τις συλλογικές μας διαδικασίες, τις αποφάσεις των Γ.Σ. γιατί ξέρουμε καλά ότι το υπουργείο θέλει να μας κατασπαράξει κατά μόνας. Δε θα του κάνουμε τη χάρη. Επιβεβαιώνουμε τις αποφάσεις των Γ.Σ. για την αξιολόγηση:

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους διδασκόντων σε οργανωμένη απειθαρχία και αντίσταση σε κάθε μορφής αξιολόγηση.

·Οι σύλλογοι διδασκόντων σε κάθε σχολείο, οι διευθυντές και οι σχολικοί σύμβουλοι νααποφασίσουντην άρνηση συμμετοχή τους στην αξιολόγηση και στην αυτοαξιολόγηση των σχολείων. Δεν έχουν θέση στον κλάδο όσοι συνεργήσουν στην αξιολόγηση κι τις απολύσεις.

·Κανείς αξιολογητής στην τάξη – οι σχολικοί σύμβουλοι βοηθούν τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους – δεν εξετάζουν, δεν αξιολογούν.

Θεωρούμε ότι η οποιαδήποτε διαδικασία έναρξης της αξιολόγησης θα πρέπει να είναι αιτία πολέμου για τους εκπαιδευτικούς συνολικά και να υπάρξει άμεση αποφασιστική απεργιακή απάντηση με γενικό απεργιακό μπλακ άουτ στην εκπαίδευση.

Σε περίπτωση έναρξης των σεμιναρίων προχωράμε στην ακύρωσή τους.