Καλούμε στο νέο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο Πέμπτη 15 Απρίλη 1μμ στα Προπύλαια / 1-4 ώρες στάση εργασίας από το Σύλλογο

Συμμετέχουμε και την Τετάρτη 14/4 στην πανελλαδική ημέρα δράσης για την παιδεία, με γονείς και μαθητές, με συλλαλητήριο στις 18.30 στα Προπύλαια.

Εκπαιδευτικοί – φοιτητές – μαθητές – γονείς όλοι στον αγώνα για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, για το ασφαλές άνοιγμα σχολείων και πανεπιστημίων και την ΑΜΕΣΗ λήψη μέτρων, για την ικανοποίηση όλων των αιτημάτων του εκπαιδευτικού και γονεϊκού κινήματος!

Κλείνουμε ένα χρόνο πανδημίας και η κυβέρνηση συνεχίζει να λειτουργεί εγκληματικά για τη δημόσια υγεία, την παιδεία, την εργασία και τις κοινωνικές ανάγκες. Κρατά σε συνθήκες εγκλεισμού την κοινωνία, δεν παίρνει κανένα μέτρο αποσυμφόρησης στα μέσα μαζικής μεταφοράς που χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι, δεν ενισχύει το δημόσιο σύστημα υγείας με ΜΕΘ και εξοπλισμό ούτε προβαίνει στις απαραίτητες προσλήψεις για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης, αλλά και την επίταξη ΤΩΡΑ όλων των ιδιωτικών κλινικών και νοσοκομείων χωρίς αποζημίωση στους ιδιοκτήτες τους!

Συγχρόνως εξακολουθεί να μην παίρνει κανένα μέτρο για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων. Αντί για αύξηση των δαπανών για τη δημόσια εκπαίδευση, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες λόγω της πανδημίας, επιλέγει  να κάνει μια γενναία δωρεά ενίσχυσης  στις επιχειρήσεις καταδικάζοντας μαθητές και εκπαιδευτικούς στην τηλε-«εκπαίδευση», με  τεράστιες οικονομικές και μορφωτικές συνέπειες.

Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί από τον περσινό Μάρτιο βιώνουν την κόπωση, το άγχος, την κοινωνική απομόνωση και την ένταση των ταξικών φραγμών με την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση». Το παραπάνω περιβάλλον στην περιοχή μας έρχεται να συμπληρωθεί και με άλλη μια σκληρή, αποκαρδιωτική πραγματικότητα.  Στα σχολεία με πληθυσμούς ΡΟΜΑ το ποσοστό της συμμετοχής στη σύγχρονη εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» αγγίζει το εξωφρενικό ποσοστό κάτω του 1%! Για τα παιδιά αυτά η γνώση έγινε πολυτέλεια! Τα παιδιά ενός κατώτερου θεού υπάρχουν και είναι στα σχολεία που δουλεύουμε. Είναι παιδιά με ονόματα, με χαμόγελα, με ελπίδες, που το σύστημα των αρίστων το βολεύει να μείνουν στο περιθώριο.

Το δηλώσαμε και θα συνεχίζουμε να το δηλώνουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Η τηλε- «εκπαίδευση» δεν είναι εκπαίδευση, τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης μαθησιακή διαδικασία! Το σχολείο είναι χώρος κοινωνικοποίησης, κοινωνικής μάθησης, δημιουργίας σχέσεων εμπιστοσύνης, βρίσκουν χώρο και εκφράζονται μαθητικά «λάθη», πειραματισμοί, αυθορμητισμοί, συνυπάρχουν και αλληλεπιδρούν διαφορετικές προσωπικότητες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, ατομικές ελευθερίες και ιδιαιτερότητες. Η έννοια της τάξης και της εκπαιδευτικής σχέσης, βασικών στοιχείων της εκπαίδευσης, διαλύονται. Η τάξη ως σύνολο μαθητών και εκπαιδευτικού, στον ίδιο χώρο, με τα ίδια μέσα, με οικοδόμηση σχέσεων αλληλεπίδρασης, συναισθημάτων και αναζητήσεων αποτελεί αναγκαία συνθήκη για το εκπαιδευτικό έργο, που περιλαμβάνει από τη γνώση μέχρι τη διαμόρφωση δημιουργικών και ενεργών ανθρώπων. Η τηλε-«εκπαίδευση» όχι απλά δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό, αλλά όταν αντικαθιστά τη ζώσα εκπαίδευση, το τραυματίζει ανεπανόρθωτα.

Με απόλυτο τρόπο στεκόμαστε απέναντι στη πιο επικίνδυνη πτυχή της μονιμοποίησης και νομιμοποίησης της τηλε- «εκπαίδευσης», αυτής που οδηγεί στην όξυνση των ταξικών ανισοτήτων και του ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ αποκλεισμού μαθητ(ρι)ών από την εκπαίδευση. Διαμορφώνονται οι όροι για την συγκρότηση μιας παράλληλης διαδικασίας, κατά παράβαση της Συνταγματικής επιταγής για καθολικά ισότιμη πρόσβαση σε δωρεάν δημόσια παιδεία ΟΛΩΝ των παιδιών. Ενός σχολείου που «υποχρεωτικά» αποκλείει όσους δεν μπορούν, όσους δεν έχουν, όσους δυσκολεύονται! Ένα παράλληλο τηλε-σχολείο που έρχεται να αντικαταστήσει το δημόσιο δωρεάν δια ζώσης!

Την ίδια στιγμή, η συμφωνία του Υπουργείου με τον αμερικανικό κολοσσό τηλεπικοινωνιών Cisco όχι μόνο δεν αποτελεί δωρεά της επιχείρησης στο ελληνικό Δημόσιο, αλλά σκανδαλώδη ενίσχυσή της από κρατικά κονδύλια, πρόσβαση και δυνατότητα αξιοποίησης των προσωπικών δεδομένων 1,5 εκατομμυρίων μαθητών και εκπαιδευτικών για επιχειρηματικούς σκοπούς!

Να σταματήσει ΤΩΡΑ Η ΤΗΛΕ-«ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»!

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η κυβέρνηση ανήγγειλε το άνοιγμα των λυκείων και εμπαίζει την εκπαιδευτική κοινότητα με  εμβολιασμούς  όταν, αν κι εφόσον κάποια εμβόλια περισσεύουν (!) και μεταθέτει στην «ατομική ευθύνη» ακόμα και την ιχνηλάτηση του ιού.

Για την προώθηση της πολιτικής της η κυβέρνηση όλο αυτό το διάστημα επιδόθηκε σε μια πρωτοφανή καταπάτηση των δημοκρατικών, συνδικαλιστικών δικαιωμάτων και των πολιτικών ελευθεριών. Εξαπέλυσε ανελέητη καταστολή απέναντι στο λαϊκό και νεολαιΐστικο κίνημα. Γελιέται η κυβέρνηση, αν πιστεύει πως η απογείωση της καταστολής, του αυταρχισμού, των εκβιασμών και της τρομοκρατίας,  θα ανακόψει την αγωνιστική διεκδίκηση  της νεολαίας και των εκπαιδευτικών για άμεσα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία όλων των δομών της δημόσιας εκπαίδευσης , για την υπεράσπιση της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης για όλους και των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών.

Το εκπαιδευτικό κίνημα, μετά και από τη σημαντική επιτυχία στη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση της Κεραμέως, συμπορεύεται με τους φοιτητές και φοιτήτριες, με τους μαθητές και τους γονείς, την κοινωνία, στον κοινό αγώνα ενάντια στην αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική της ΝΔ, την καταστολή και την αστυνομοκρατία, τη διεκδίκηση των  κοινωνικών και εργασιακών μας δικαιωμάτων, το δικαίωμα όλων σε μια ζωή αξιοβίωτη!

Απαιτούμε:

  • . Άμεση διακοπή της σύμβασης με τη Cisco
  • Άνοιγμα όλων των σχολείων με όλα τα μέτρα προστασίας. Μέχρι την πλήρη ικανοποίηση των αιτημάτων των εκπαιδευτικών, απαιτούμε ΤΩΡΑ μείωση του αριθμού των μαθητών, να μοιραστούν τα τμήματα στη μέση και μέχρι το ανώτερο 12-15 μαθητές ανάλογα με τα τ.μ. των αιθουσών ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις, με αξιοποίηση όλων των τρόπων για την πραγματοποίηση ενός τέτοιου σχεδιασμού (πχ εύρεση διαθέσιμων νέων αιθουσών, εκ περιτροπής λειτουργία, μείωση της ύλης και καθημερινό πρωινό μειωμένο ωράριο ώστε να προσέρχονται όλα τα παιδιά κάθε μέρα αλλά σε διαφορετικές ώρες κ.λπ.). Επιπλέον μέτρα για το αερισμό των αιθουσών. Λιγότερος χρόνος παραμονής στις τάξεις. Αύξηση του χρόνου διαλείμματος. Οποιαδήποτε πρόταση να πραγματοποιηθεί μετά από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα και το γονεϊκό κίνημα.
  • Αναδιάταξη- Μείωση της ύλης για τη νέα χρονιά
  • Εξασφάλιση όλων των αναγκαίων αδειών για τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και των εκπαιδευτικών που δικαιούνται άδειες ειδικού σκοπού, χωρίς «αστερίσκους». Ίσα δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές. Προσλήψεις εκπαιδευτικών για να καλύψουν τις νέες ανάγκες που θα δημιουργηθούν.
  • Μόνιμες προσλήψεις καθαριστών(στριών) ώστε να καλύπτονται σε όλη την διάρκεια λειτουργίας τους τα σχολεία.
  • Δωρεάν διάθεση του αναγκαίου υλικού προστασίας στα σχολεία (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, υλικά καθαριότητας) με έκτακτη επιχορήγηση στις σχολικές επιτροπές.
  • Δωρεάν επαναλαμβανόμενα τεστ μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλα τα σχολεία.
  • Δημιουργία όλων των απαραίτητων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας (παράλληλη, κατ΄ οίκον, πρόσθετη) για τους μαθητές που δε μπορούν λόγω πανδημίας να παρακολουθήσουν τη δια ζώσης διαδικασία και παραμένουν περιορισμένοι στο σπίτι.
  • Άμεση εκπόνηση κεντρικού πανελλαδικού σχεδίου για νέα σχολικά κτίρια που να καλύπτουν τις ανάγκες για σχολική στέγη. Στις περιπτώσεις που δεν υπάρχουν αίθουσες για σπάσιμο τμημάτων, να γίνεται εναλλαγή ωραρίου.
  • Δημιουργία Σχολιατρικής Υπηρεσίας που θα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο λειτουργίας των σχολείων αλλά και τη διαχείριση των κρουσμάτων
  • Άμεσος εθνικός σχεδιασμός μαζικού εμβολιασμού, με επάρκεια εμβολίων, για όλες τις κοινωνικές ομάδες. Να προταχθούν οι εκπαιδευτικοί στους μαζικούς εμβολιασμούς, με προτεραιότητα τους εργαζόμενους στα ειδικά σχολεία!
  • Όχι στην αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να σταματήσει τώρα κάθε σχετική διαδικασία με την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση.
  • Να αποσυρθεί, να μην εφαρμοστεί και να καταργηθεί όλο το αντιεκπαιδευτικό θεσμικό πλαίσιο.
  • Να μην εφαρμοστεί φέτος και να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων και η μείωση των εισακτέων στα ΑΕΙ.
  • Δραστική μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης από τώρα όλων των μαθημάτων και, ιδίως, των πανελλαδικά εξεταζόμενων.
  • Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στα σχολεία. Οι Σύλλογοι Διδασκόντων θα αποφασίζουν για όλα τα ζητήματα της σχολικής ζωής. Να αποσυρθεί εδώ και τώρα το ΦΕΚ για τον Εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας.
  • Να μην εφαρμοστεί και να καταργηθεί η λειτουργία των μεταγυμνασιακών δίχρονων Σχολών Επ/κής Κατ/σης.
  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί για όλες τις ανάγκες και σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Κατάργηση του ν.4589 του προσοντολογίου. Καμία σκέψη για ΑΣΕΠ ή/και συνέντευξη. Κανένας/καμιά απορριπτέος/α λόγω παραβόλου ή άλλων αποκλεισμών. Σύσταση οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες.
  • Να σταματήσει η υποχρηματοδότηση της παιδείας. Έκτακτη γενναία χρηματοδότηση των σχολείων για να καλύψουν τις ανάγκες τους.
  • Όχι στα νόθα Υπηρεσιακά Συμβούλια, δεν τα αναγνωρίζουμε!
  • Έξω τώρα η αστυνομία από τα ΑΕΙ. Να καταργηθεί ο νόμος 4777/2021.
  • Ικανοποίηση όλων των αιτημάτων των υγειονομικών. Άμεση επίταξη των ιδιωτικών νοσοκομείων και κλινικών χωρίς αποζημίωση των ιδιοκτητών τους. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μαζικές προσλήψεις όλου του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού για την αποφασιστική ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας. Εξασφάλιση του αναγκαίου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού των δημόσιων μονάδων υγείας. Άμεση επαναφορά της τακτικής λειτουργίας (εξωτερικά ιατρεία, χειρουργεία). Ενίσχυση της πρωτοβάθμιας υγείας.

Δε θα επιτρέψουμε άλλο την υποβάθμιση του δημόσιου συστήματος υγείας και την εγκατάλειψη του δημόσιου σχολείου.

Αγωνιζόμαστε για να παραιτηθεί η ΚΕΡΑΜΕΩΣ και για να ανατραπεί η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης.

Το βίντεο με όλη την εκδήλωση “Φόβος και μοναξιά πίσω από τις οθόνες”, μια συζήτηση για τις ψυχολογικές επιπτώσεις της καραντίνας στα παιδιά, τους έφηβους και τις έφηβες

Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 4 Απρίλη η διαδικτυακή εκδήλωση “Φόβος και μοναξιά πίσω από τις οθόνες”, μια συζήτηση για τις ψυχολογικές επιπτώσεις της καραντίνας στα παιδιά, τους έφηβους και τις έφηβες, του Συλλόγου Εκπ/κών ΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» και της ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής. Οι εξαιρετικές τοποθετήσεις των εισηγητών, της Δούκα Ευαγγελίας, εκπαιδευτικό και ψυχολόγο-ψυχοθεραπεύτρια, της κ. Ατσαλάκη Αμαλίας, Δόκτορα Κλινικής Ψυχολογίας– ψυχοθεραπεύτρια, Επιστημονική συνεργάτιδα του τμήματος Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου, του κ. Νικολαΐδη Γιώργου,  Ψυχίατρου και Δ/ντή της Δ/νσης Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού (ΙΥΠ), και της συναδέλφισσας Φρυδά Λίτσα, εκπαιδευτικό και μέλος στο ΚΕΜΕΤΕ/ΟΛΜΕ, φώτισαν όλες τις πλευρές του ζητήματος της ψυχικής υγείας στην περίοδο της πανδημίας, τις συνέπειες του εγκλεισμού και της καθήλωσης των παιδιών μπροστά από τις οθόνες τόσο για την παρακολούθηση της τηλε-«εκπαίδευσης» αλλά και για κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους πλέον.

Ανοίγοντας τη συζήτηση η Δούκα Ευαγγελία ανέφερε χαρακτηριστικά: «Αν η καραντίνα συνεχιστεί δεν θα συζητάμε μόνο για το τι θα κάνουν τα παιδιά μας μα θα συζητάμε για το αν θα έχει να φάει η οικογένειά μας» μου είπε μία μητέρα». Στη Δυτική Αττική, μια περιοχή που γνωρίζει την αγωνία για την υγεία, τη φτώχεια και την ανεργία πριν ακόμη την πανδημία, μια περιοχή που ως και ολόκληρα τμήματα σχολείων μας, δίχως τα αναγκαία μέσα, απέχουν από την πολυδιαφημιζόμενη τηλε-«εκπαίδευση», με εκατοντάδες παιδιά να έχουν πεταχτεί κυριολεκτικά εκτός σχολείου ένα χρόνο τώρα, αναρωτιόμαστε πως το βαρύ αυτό αποτύπωμα του κλειστού σχολείου θα είναι καθοριστικό όχι μόνο για τη σχολική τους πορεία μα και για όλη τη ζωή τους. Θλίψη και αγωνία από την πλευρά των εκπαιδευτικών καθώς μετράμε ήδη πολλαπλές συνέπειες για τους μαθητές μας αυτούς που έχουμε χάσει μαζί τους για μήνες την επαφή, αλλά και αυτούς που εμφανίζονται κουρασμένοι από την μοναξιά, πίσω από τις οθόνες, έχοντας χάσει τη χαρά των σχέσεων, της συνομιλίας, του παιχνιδιού.  «Χάσαμε τα παιδιά μας» μας λένε οι εκπαιδευτικοί των σχολείων μας, και κυρίως αυτών με roma μαθητές, που βλέπουν τους κόπους χρόνων να πηγαίνουν χαμένοι χωρίς καμιά απάντηση στα έγγραφα που στέλνονται από ΙΕΠ και Υπουργείο».

Στη συνέχεια, η κ. Ατσαλάκη Αμαλία επεσήμανε μεταξύ άλλων: «Έρευνες στον αγγλοσαξονικό χώρο για τις επιπτώσεις του εγκλεισμού και της τηλε-«εκπαίδευσης» που ήδη διενεργούνται επισημαίνουν για τα πολύ μικρά παιδιά υποχώρηση στις γλωσσικές δεξιότητες και τις κοινωνικοσυναισθηματικές δεξιότητες». Η απομάκρυνση αυτή των παιδιών από «τους σημαντικούς άλλους» και οι επιπτώσεις της στη ζωή τους έχουν μελετηθεί και σε άλλα πλαίσια με ανησυχητικά αποτελέσματα, τα οποία ήδη παρατηρούνται τόσο στα μικρά παιδιά όσο και στους εφήβους.» Περιέγραψε ακόμη πολύ αναλυτικά πώς και γιατί τόσο τα παιδιά όσο και οι έφηβοι είναι πιο ευάλωτοι στη συνθήκη του εγκλεισμού και της τηλεκπαίδευσης, παρά τη φαινομενική τους ικανότητα να χειρίζονται ψηφιακά τα διάφορα μέσα. Εντούτοις συνεχίζει  «δεν αρκεί για τα παιδιά η πρόσβαση στην οθόνη, δε συνιστά αυτό εκπαίδευση, η έλλειψη αυτή της φυσικής ζωντανής παρουσίας που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της απαιτητικής διαδικασίας της μάθησης έχει βαρυσήμαντες συνέπειες σε όλους, ειδικότερα βέβαια, στα παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων τα οποία έχουν στην ουσία αποκλειστεί.»

Ακολούθησε η εισήγηση του κ. Νικολαΐδη Γιώργου ο οποίος τόνισε: «Βιώνουμε το εξής παράδοξο. Το φάρμακο αποδεικνύεται πιο θανατηφόρο από την αρρώστια για την οποία δίνεται. Το μέγεθος δηλαδή των επιπτώσεων στα παιδιά εντοπίζεται στα μέτρα που λήφθηκαν και όχι εξαιτίας της ίδιας της πανδημίας αυτής καθεαυτής. Μέτρα που συνιστούν πολλαπλή παραβίαση των δικαιωμάτων των παιδιών». « …Ανησυχία προκαλούν και όσα δεν θα εκδηλωθούν με μορφή μειζόνων αγχωδών διαταραχών  απαραίτητα, μα σχετίζονται με όσα θα αλλάξουν στην ψυχική ζωή και τη σύναψη σχέσεων σε μια γενιά που μεγαλώνει σε αυτή τη συνθήκη κατά την οποία το βασικό μήνυμα που εκπέμπει η δημόσια αφήγηση είναι πως «ο άλλος άνθρωπος είναι δυνητικά για σένα θανάσιμη απειλή» ή και ότι εσύ ο ίδιος μπορεί να γίνεις απειλή για τους αγαπημένους σου. … Υπάρχει μεγάλη αγωνία για το πώς αυτή η αφήγηση του «μακριά από τον άλλο» με την οποία ποτίζεται μια ολόκληρη γενιά θα επιδράσει μακροπρόθεσμα στη δυνατότητά της να συνάπτει σχέσεις, να κάνει πράγματα με άλλους ανθρώπους που να έχουν νόημα και να δίνουν και νόημα στη ζωή του καθενός.»

Κλείνοντας τον κύκλο των εισηγήσεων, η Φρυδά Λίτσα συμπλήρωσε εξαιρετικά όσα αναλύθηκαν με δεδομένα ερευνών πάνω στα αποτελέσματα της τηλε-«εκπαίδευσης», το πώς η αυτή η διαδικασία συνδέεται με αύξηση σχολικής διαρροής πλήττοντας με δυσανάλογο τρόπο τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, οξύνοντας τις ήδη υπάρχουσες εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανισότητες,  ενώ εύγλωττα είναι τα αποτελέσματα μελετών και ερευνών που παρουσίασε, οι οποίες ήδη διενεργούνται και στην Ελλάδα και σύντομα θα δημοσιοποιηθούν, πως η τηλεκπαίδευση και η αποστασιοποίηση που συντελείται πλήττει σοβαρά τόσο τη μάθηση όσο και τους μαθητές (τόσο μαθησιακά, όσο και ψυχοκοινωνικά).

Μεταξύ άλλων οι ομιλητές συμφώνησαν πως «Σε μια συνθήκη που ήδη μας ανησυχούσε η υποκατάσταση του φυσικού κόσμου από τον ψηφιακό για τα παιδιά και τους εφήβους, η παρούσα συγκυρία της νεοκανονικότητας της τηλεκπαίδευσης, της τηλεργασίας, της τηλεψυχαγωγίας, φαίνεται πως τους ωθεί να βυθίζονται ακόμη περισσότερο στο διαδίκτυο σε μια προσπάθειά τους να βρουν εκεί αντισταθμιστικά ό,τι δεν έχουν στη ζωή τους. Το αίσθημα του ανήκειν.  Αφού μάλιστα τους έχει απαγορευτεί η κοινωνική επαφή.…»

Ενώ δε θα μπορούσε να λείπει και η αναφορά στους εκπαιδευτικούς για το πώς το βιώνουν. «Συναισθήματα ματαίωσης και απογοήτευσης και για μας τους εκπαιδευτικούς. Καθημερινά στηρίζουμε την τηλε-«εκπαίδευση», βιώνοντας εσωτερικές συγκρούσεις, αφού καλούμαστε να προχωράμε κανονικά αγνοώντας πως κάποια παιδιά μας, κομμάτι της τάξης μας λείπουν. Σαν να μην υπήρχαν ποτέ στην τάξη

Η πολύ ενδιαφέρουσα και πλούσια συζήτηση έκλεισε με την κοινή διαπίστωση πως ένα από τα βασικά ζητούμενα της περιόδου είναι τα ανοιχτά και ασφαλή σχολεία! Για να μπορούμε να μιλάμε για μια γενιά με μέλλον. Να ανοίξουν τα σχολεία με όλους αυτούς τους όρους που προτείνουμε πριν να μετράμε μια γενιά εθισμένη στις οθόνες, με ταμπέλες όπως αυτή του «αποτυχημένου» ή του «απροσάρμοστου» που μαζί με την απαξίωση του webex θα έχει απαξιώσει τα κίνητρα για την ίδια τη γνώση, τα κίνητρα για την ίδια τη ζωή.

Με την υποχρέωση όλων μας, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, πρώτα και κύρια εμάς ως εκπαιδευτικούς η ματιά μας να στραφεί σε αυτό το 2, το 5, το 10 τοις εκατό των παιδιών που η τηλε-«εκπαίδευση» τα έχει αφήσει στο περιθώριο, παιδιά με ονοματεπώνυμο, που αντίθετα με την πολιτική των αρίστων του υπουργείου, για μας είναι παιδιά που έχουν θέση στην κοινωνία και την μόρφωση.

Και με την ελπίδα, τη δύναμη και την αυτοπεποίθηση ότι ο συλλογικός αγώνας, οι διαδρομές και οι κινητοποιήσεις του επόμενου διαστήματος θα συμβάλλουν στο να επικρατήσει η ζωή κι όχι ο θάνατος!

Δείτε παρακάτω όλη την εκδήλωση:

7 ΑΠΡΙΛΗ:ΜΕΡΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Συμμετέχουμε και καλούμε στη συγκέντρωση των νοσοκομείων της Δυτικής Αθήνας (Αττικό, Δρομοκαΐτειο κλπ) στις 10.30πμ στην πλατεία Χαϊδαρίου (Παλατάκι – επί της λεωφόρου Αθηνών)

Στηρίζουμε τα αιτήματα και την κινητοποίηση των υγειονομικών την Τετάρτη 7 Απρίλη στις 4:00 μμ. στο Υπουργείο Υγείας.

Απαιτούμε την άμεση ικανοποίηση όλων των αιτημάτων των υγειονομικών. Άμεση επίταξη των ιδιωτικών νοσοκομείων και κλινικών χωρίς αποζημίωση των ιδιοκτητών τους. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Μαζικές προσλήψεις όλου του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού για την αποφασιστική ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας. Εξασφάλιση του αναγκαίου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού των δημόσιων μονάδων υγείας. Άμεση επαναφορά της τακτικής λειτουργίας (εξωτερικά ιατρεία, χειρουργεία). Ενίσχυση της πρωτοβάθμιας υγείας.

Το κάλεσμα της ΟΕΝΓΕ: 7 ΑΠΡΙΛΗ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΥΓΕΙΑΣ

Η ανακοίνωση της ΔΟΕ: «Ψήφισμα συμπαράστασης στον αγώνα των υγειονομικών της χώρας για ισχυρό δημόσιο και δωρεάν Εθνικό Σύστημα Υγείας»