Πανεκπαιδευτικός συντονισμός εκπαιδευτικών σωματείων, φοιτητών, μαθητών!

Οι αγώνες ανθίζουν σε ολόκληρο τον κόσμο…

Η «Οδύσσεια» των αναπληρωτών, το προσοντολόγιο των απολύσεων, η αδιοριστία, το σχολείο της «αριστείας», το πανεπιστήμιο για τους λίγους,

δεν είναι το μέλλον μας…

Πανεκπαιδευτικός συντονισμός εκπαιδευτικών σωματείων, φοιτητών, μαθητών!

Η εκπαίδευση στην Ελλάδα να σηκώσει το γάντι…

Από τη Χιλή των εκατοντάδων χιλιάδων στους δρόμους σε πρωτοφανείς μαζικότητας και μαχητικότητας διαδηλώσεις, με τους μαθητές και τους φοιτητές, τη νεολαία της ελαστικής εργασίας και της εργασιακής περιπλάνησης στην πρώτη γραμμή, μέχρι το Σικάγο… την Αργεντινή… τη Γαλλία… την Αλβανία… Οι νέοι εργαζόμενοι και σπουδαστές πρωταγωνιστές σε αυτές τις απεργιακές μάχες…

Το τελευταίο διάστημα το φοιτητικό κίνημα έχει βγει στο προσκήνιο με καταλήψεις και διαδηλώσεις ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης για το Πανεπιστήμιο, συνελεύσεις αγώνα μετά από μαζικές συνελεύσεις στις σχολές. Επόμενο συλλαλητήριο 31/10. Οι μαθητές μπαίνουν κι αυτοί στη μάχη. Συμμετέχουν στο συλλαλητήριο 4/10.

Καλούμε όλους και όλες σε:

  • Συμμετοχή στο Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις:

– 31/10 μαζί με τους φοιτητικούς συλλόγους

– 4/11 μαζί με μαθητές και φοιτητές, με 1-3 ώρες στάση εργασίας που κηρύσσει ο Σύλλογος για την συμμετοχή των συναδέλφων

  • Συνέλευση της Επιτροπής Αγώνα Αναπληρωτών του Συλλόγου την Τετάρτη 14/11 στις 1.30 στο 4ο Δ.Σ. Άνω Λιοσίων

Προχωράμε αποφασιστικά με πρόταση για:

– αποφασιστικό, πολύμορφο αγώνα διαρκείας, με πανεκπαιδευτικό μέτωπο, σε αγωνιστικό συντονισμό με τους άλλους συλλόγους ΠΕ, τις ΕΛΜΕ, τους φοιτητές και μαθητές που θα περιλαμβάνει ενημερώσεις, συγκεντρώσεις, αποκλεισμούς, καταλήψεις, απεργίες.

-14/11 Νέο συλλαλητήριο και Συνέλευση Αγώνα όλης της εκπαίδευσης

-20-21/11 απεργιακή κινητοποίηση με πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο με συνελεύσεις για εκτίμηση και οργάνωση των παραπέρα βημάτων και νέα Συνέλευση Αγώνα

Η αδιοριστία, η μονιμοποίηση της αναπλήρωσης, το προσοντολόγιο δεν είναι το μέλλον μας!

Οι αριθμοί προσλήψεων αναπληρωτών που και φέτος, όπως κάθε χρόνο, θα ξεπεράσουν τους 33.000, όπως αποδεικνύουν οι πίνακες (χωρίς να έχει γίνει καν ακόμα η δεύτερη μεγάλη φάση προσλήψεων) είναι αδιάψευστοι μάρτυρες ότι η εκπαίδευση μας έχει ανάγκη. Κι όμως, εμείς παραμένουμε καθηλωμένοι στα ίδια σκαλοπάτια των ίδιων ή άλλων Διευθύνσεων Π.Ε. σε όλη την Ελλάδα, καθηλωμένοι και όμηροι της αναπλήρωσης του εαυτού μας!

Την ίδια στιγμή, χιλιάδες παραμένουν τα κενά, με μεγάλους «χαμένους» των προσλήψεων τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων και των παράλληλων στηρίξεων. Για μια ακόμη χρονιά, το σχολείο «χυλός» «καλύπτει» τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών βουλώνοντας τρύπες με ώρες που περισσεύον, με προγράμματα σπαζοκεφαλιές για γερούς λύτες. Ξεκάθαρη η πολιτική επιλογή του υπουργείου (γεγονός που φαίνεται και από το σύλλογο μας) της κάλυψης των ωρών των μαθημάτων ειδικοτήτων που λείπουν από τα σχολεία μας από δασκάλους ΠΕ70, με τους εκπαιδευτικούς αυτών των αντικειμένων (Γυμναστική, Θεατρική Αγωγή, Μουσική, Εικαστικά) να αντιμετωπίζονται ως εύκολα αντικαθιστάμενοι και όχι αναγκαίοι. Και την ίδια στιγμή, χιλιάδες μαθητές με αναπηρία αναμένουν τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, την ώρα που συχνά μοιράζονται την ανάγκη τους στα δύο ή και στα τρία.

Μαθητές, Φοιτητές, Εκπαιδευτικοί αντιμέτωποι με την ίδια πολιτική!

  • Το λύκειο που πετά έξω τους πιο αδύναμους και τους στέλνει στη μαθητεία και την απλήρωτη εργασία του ΟΑΕΔ, και μέσα σε ένα ακόμη πιο ανταγωνιστικό πλαίσιο απαιτεί ακόμη περισσότερα χρήματα για φροντιστήρια,
  • Το πανεπιστήμιο που θέτει σαν όριο σπουδών το ν+2 ξεχνώντας τους εργαζόμενους φοιτητές και την αδυναμία των γονιών να καλύψουν τις σπουδές των παιδιών τους σε πόλεις μακριά από την πόλη διαμονής. Την ίδια στιγμή, καταργεί το πανεπιστημιακό άσυλο επιδιώκοντας να καταστείλει κάθε φωνή ελευθερίας και αντίστασης.
  • Σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης η “λύση” της ελαστικής εργασίας και της μόνιμης επαναλαμβανόμενης αναπλήρωσης δεν αποτελεί μια δημοσιονομική “αναγκαιότητα”, αλλά μια ξεκάθαρη πολιτική επιλογή του συστήματος. Η εξαγγελία των 15.000 διορισμών στην τριετία χρησιμοποιήθηκαν ως δούρειος ίππος για την εφαρμογή του ν.4589 για να κάμψει τις αντιστάσεις, κρατώντας ομήρους στο εμπόριο ελπίδας χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς, ενώ τώρα στο παιχνίδι μπαίνει και η κυβέρνηση της ΝΔ που προσθέτει τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και επαναφέρει τις πιο νεοφιλελεύθερες επιλογές αποκλεισμού και απόρριψης στο όνομα της «αριστείας» και της «αξιοκρατίας», κάνοντας ακόμα πιο ανταγωνιστικό το κυνήγι μιας θέσης ελαστικά εργαζόμενου.

Ας σηκώσουμε λοιπόν όλοι μαζί κεφάλι!!!

Να μην επιτρέψουμε το κουκούλωμα των κενών, την προκλητική δήθεν ανάγκη για εξορθολογισμό του εκπαιδευτικού προσωπικού. Τα σχολεία μας έχουν ανάγκη την ΠΛΗΡΗ κάλυψη όλων των κενών με τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς.

  • Να διεκδικήσουμε τα κενά των ειδικοτήτων να καλυφθούν με αντίστοιχους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.
  • Οι παράλληλες στηρίξεις να καλυφθούν ΟΛΕΣ και με διαφορετικό δάσκαλο για κάθε παιδί.
  • Να καλυφθούν τα νηπιαγωγεία με όλους τους αναγκαίους εκπαιδευτικούς στη βάση του 1 προς 15 και να ενταχθούν όλα τα προνήπια στο δημόσιο νηπιαγωγείο
  • ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Ν. 4589 ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ

ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ «ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ» ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΚΙ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

Να πάρουμε τη σκυτάλη από τους αγώνες του Γενάρη, που ράγισαν τη βιτρίνα της συναίνεσης και της αδράνειας, ξεπέρασαν τα όρια που έθετε ο κρατικός-κυβερνητικός συνδικαλισμός, δημιούργησαν κέντρο αγώνα στην κατειλημμένη πρυτανεία, έσπασαν τη λογική του «μάταιου αγώνα» και της συνδιαχείρισης της βαρβαρότητας, έβαλαν στην προμετωπίδα των αγώνων τις σύγχρονες ανάγκες και τα δικαιώματα και συσπείρωσαν χιλιάδες αναπληρωτές και μόνιμους σε αυτή τη μάχη. Συναντήθηκαν με εργαζόμενους του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για το δικαίωμα όλου του λαού σε μόνιμη, σταθερή αξιοπρεπή εργασία!

Μόνο μας όπλο ο συλλογικός αγώνας για την ανατροπή τους!

Να αθωωθούν οι νεολαίοι που έκαναν παρέμβαση στον 9.84

Να ανακληθεί η προκλητική κι αντιδημοκρατική πράξη της μήνυσης της δημοτικής αρχής Μπακογιάννη. Να αθωωθούν οι νεολαίοι που έκαναν παρέμβαση στον 9.84

Εκφράζουμε την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή μας στους διωκόμενους από τη μήνυση της προέδρου του 9.84 Αραμπατζή Ν., μετά από εντολή του δημάρχου της Αθήνας, Μπακογιάννη Κ., γιατί ως μέλη της Συνέλευσης καταλήψεων, συλλογικοτήτων, μεταναστών/-τριών, διεθνιστών/-τριων και αλληλέγγυων πήγαν στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό και ζήτησαν να ακουστεί στον αέρα ολιγόλεπτο μαγνητοφωνημένο μήνυμα-παρέμβαση που εξέφραζε την αντίθεσή τους στα τεκταινόμενα στο κέντρο της Αθήνας από τη δημοτική αρχή και την κυβέρνηση, ενάντια στις εκκενώσεις κατειλημμένων κτιρίων, στη ρατσιστική και αντιπροσφυγική πολιτική, στην παράδοση της πόλης και της λαϊκής κατοικίας στην αχαλίνωτη επιχειρηματικοποίηση, στην καταστολή και τον εκφοβισμό.

Μόλις ολοκληρώθηκε η παρέμβαση, οι νεολαίοι αποχώρησαν χωρίς ένταση. Ωστόσο η δημοτική αρχή του κ. Μπακογιάννη, που δεν ανέχεται διεκδικήσεις και παρεμβάσεις, αφού πρώτα απέστειλε την ομάδα ΔΙΑΣ, που προχώρησε σε οκτώ προσαγωγές, στη συνέχεια παράγγειλε δίωξη και δίκη.

Σε μια πολιτική και όχι ποινική δίκη, δικαστής και εισαγγελέας, σε εντεταλμένη υπηρεσία, δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα, και καταδίκασαν με πολύ βαριές ποινές των 8 και 10 μηνών με 3ετή αναστολή τα νέα παιδιά για την ανάγνωση κειμένου σε ραδιοφωνικό σταθμό. Οι νεολαίοι άσκησαν έφεση.

Καταγγέλλουμε και καταδικάζουμε την πρωτοφανή ενέργεια της δημοτικής αρχής Μπακογιάννη να υποβάλει μήνυση. Το δημοτικό ραδιόφωνο όφειλε να είναι ανοιχτό σε όλες τις απόψεις και αντιλήψεις και όχι να ποινικοποιεί την απόπειρα να ακουστούν! Η ποινικοποίηση είναι πράξη αντιδημοκρατική και ολοκληρωτική. Είναι απόπειρα τρομοκράτησης κάθε φωνή αντίστασης, κάθε πράξης ανυπακοής. Φοβούνται γιατί έχουν συνείδηση ότι η πολιτική τους πάει κόντρα στις ανάγκες των κατοίκων – ειδικά των νέων. Γι’ αυτό μηνύουν τη νεολαία με κάθε ευκαιρία – ενίοτε προληπτικά και παραδειγματικά! Για να την ωθήσουν να αποδεχτεί μοιρολατρικά τον ρόλο που της επιφυλάσσει το σύστημα του κέρδους, της εκμετάλλευσης και της καταπίεσης: τον ρόλο του υπάκουου, πειθήνιου εργαζόμενου, σπουδαστή, άνεργου. Να απορρίψει κάθε πράξη ανθρωπιάς κι αλληλεγγύης στον πρόσφυγα, τον φτωχό, τον κατατρεγμένο. Να δεχτεί την καταστροφή της ζωής της για χάρη της κερδοφορίας του κεφαλαίου. Γι΄ αυτό τρέμουν στην προοπτική να γίνει η νεανική οργή συλλογική δράση και αγώνας!

  • Να ανακληθεί τώρα η μήνυση που υπέβαλλε η προέδρου του 9.84 κατ’ εντολή Μπακογιάννη!
  • Να αθωωθούν οι νεολαίοι που έκαναν παρέμβαση στον 9.84
  • Να σταματήσει άμεσα η συνεργία της Δημοτικής Αρχής της Αθήνας στην κρατική καταστολή.

ενημερωτικό ΠΥΣΠΕ Οκτώβρης 2019

2ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΟΚΤΩΒΡΗ 2019 των αιρετών του ΠΥΣΠΕ Δυτ. Αττικής

Ιακώβου Νένας (τακτικού μέλους), Ηλιοπούλου Σταυρούλας (αναπληρωματικού μέλους)

Εκπροσώπων των σχημάτων Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση , Πλεύση στην Εκπαίδευση

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ, στις 15/10/19:

1)τοποθετήθηκαν 6 εκπ/κοί ΠΕ 70, 1 ΠΕ 60, 1 ΠΕ 07, 1 ΠΕ 70 ΖΕΠ. Προσλήφθηκε 1 ΠΕ 60 παράλληλης στήριξης που τοποθετήθηκε με απόφαση του Δ/ντή Εκπ/σης.

Διαφωνήσαμε με την εισήγηση του Δ/ντή Εκπ/σης για την τοποθέτηση της εκπ/κού ΖΕΠ στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων παραβλέποντας την αίτηση τοποθέτησής της στο 6ο Μεγάρων και ακυρώνοντας τον πίνακα κενών που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Δ/νσης και παρακάμπτοντας, στην ουσία, τον πίνακα πρόσληψης αφού η προβλεπόμενη διαδικασία ορίζει την τοποθέτηση στο σχολείο επιλογής με βάση τη σειρά στον πίνακα.

Η τοποθέτηση στο 9ο Μεγάρων έγινε με τη συναίνεση των διορισμένων μελών του ΠΥΣΠΕ.

Στην προηγούμενη συνεδρίαση ο Δ/ντής εκπ/σης έπραξε το ίδιο με εκπ/κο ΖΕΠ. Συγκεκριμένα, διαπιστώσαμε ότι έδωσε παραπλανητική ενημέρωση (τόνισε την αναγκαιότητα για εκπαιδευτικό ΖΕΠ ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των προσφυγόπουλων στο 8ο Δημοτικό Ελευσίνας, ενώ ακόμη δεν έχουν έρθει προσφυγόπουλα σε αυτό το σχολείο!) προκειμένου να συμφωνήσουν τα μέλη του ΠΥΣΠΕ με την εισήγησή του.

Συνέχεια ανάγνωσης ενημερωτικό ΠΥΣΠΕ Οκτώβρης 2019

για τις ώρες ενισχυτικής και ειδικοτήτων

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η νέα χρονιά μπαίνει με θριαμβευτικό εμπαιγμό απέναντι σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που ξεροσταλιάζουν μέχρι το ξημέρωμα να δουν το όνομα τους σε κάποιο σχολείο της χώρας, αλλά και σε άλλους τόσους μαθητές, που τους στερούν το δικαίωμα στην πραγματική δωρεάν εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί «ειδικοτήτων», που με τόση έμφαση και χάρη ονομάστηκαν τα τελευταία χρόνια από το υπουργείο, θεωρήθηκαν περιττοί και λίγοι, καθώς η διδασκαλία τους μπορεί να καλυφθεί από τους δασκάλους του δημοτικού. Λες και δεν είμαστε όλοι δάσκαλοι, που στηρίζουμε το δημόσιο σχολείο. Ο δρόμος συνηθισμένος: απαξιώνουν τους συναδέλφους/ισσες, όσα διδάσκουν, τα μαθήματα «τους» – φυσική αγωγή, μουσική, θεατρική αγωγή, εικαστικά, εκμάθηση ηλεκτρονικών υπολογιστών, ξένες γλώσσες! Τα εύκολα αλλά και αποδεκτά θύμματα στο βωμό της κρίσης. Άλλωστε, όταν οι οικογένειες δυσκολεύονται να επιβιώσουν ποια/ος θα ασχοληθεί με τις τέχνες και τη γύμναση ;

Μετά τις προσλήψεις της Β’ φάσης και τις σχεδόν μηδενικές, σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες, προσλήψεις ειδικοτήτων, μεταξύ άλλων, επιχειρείται η κάλυψη των ωρών αυτών με ώρες «περισσευούμενες» δασκάλων. Η πραγματικότητα λοιπόν που επιχειρείται να διαμορφωθεί όχι μόνο καταργεί το θεσμό της ενισχυτικής διδασκαλίας, ως ανάγκη «δευτερεύουσα», μα στην ουσία κόβει θέσεις εργασίας, απαξιώνει σημαντικά και αναγκαία γνωστικά αντικείμενα, στέλνοντας συναδέλφους/ισσες στην ανεργία! Μια πολιτική την ευθύνη της οποίας για άλλη μια φορά καλούνται, όπως ακριβώς και στο μοίρασμα των παράλληλων, να πάρουν οι συνάδελφοι/σύλλογοι διδασκόντων και όχι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που πιστή στα μνημονιακά της καθήκοντα, όπως οι προκάτοχοί της, αντί να στηρίξει τα σχολεία μας με μόνιμες θέσεις εργασίας, κόβει θέσεις, και μας καλεί με τη λογική του «μπακάλικου» να καλύψουμε εμείς τα εκάστοτε κενά, διαλέγοντας ποια μορφωτική ανάγκη παιδιών βγαίνει στο ζύγι περισσότερο υπολογίσιμη από μια άλλη!

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν τις αναθέσεις ωρών ειδικοτήτων, υπερασπιζόμενοι/ες τις αντίστοιχες θέσεις του Συλλόγου μας! Να προασπιστούν το δικαίωμα των παιδιών στο θεσμό της ενισχυτικής διδασκαλίας και το δικαίωμα των συναδέλφων/ισσών ειδικοτήτων στην εργασία, πάνω σε θέσεις που τους αντιστοιχούν. Να βάλουν φρένο στην ανθρωποφαγία που προσπαθούν να σπείρουν στα σχολειά μας με χρήσιμους και περιττούς εκπαιδευτικούς!

Η λογική αυτή της ανάθεσης και του ότι «όλοι μπορούν να τα κάνουν όλα», να θυμίσουμε τέλος, ότι κουμπώνει άψογα με το φτηνό σχολείο της αδιοριστίας και της αγοράς που ετοιμάζουν, όπου στο πλαίσιο περικοπών θέσεων εργασίας, αύριο μεθαύριο, σε Α και Β τάξη δημοτικού θα μπορούν κάλλιστα να διδάξουν οι νηπιαγωγοί, ενώ τα μαθήματα των μεγαλύτερων τάξεων, θα μπορούν να τα κάνουν καλά και φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κλπ.

Συναδέλφισσες/οι να μην ανοίξουμε τoν ασκό του Αιόλου! Η κάθε πολιτική που προσωρινά και άτυπα εφαρμόζεται τη μία χρονιά, κόβοντας θέσεις εργασίας, γίνεται αύριο η μόνιμη πολιτική που θα έχουμε φέρει μια ώρα νωρίτερα εμείς και θα την έχουμε μάλιστα νομιμοποιήσει με την εφαρμογή της!

Κανείς συναδελφος/ισσα σε ώρα ειδικότητας! Τα κενά με ευθύνη του Υπουργείου να παραμείνουν ως τέτοια, ώστε να καλυφθούν με εκπαιδευτικούς ειδικότητας που χρόνια τώρα γυρνούν σε 1,2, 3 ή και 4 την ίδια χρονιά σχολεία, με όρους που ήδη προοικονομούν ένα δυσοίωνο μέλλον για όλους και όλες μας. Ήδη ο Σύλλογος μας με ενέργειές του έχει αποτρέψει τις μετακινήσεις συναδέλφων/ισσών δασκάλων για κάλυψη 1 ή 2 ωρών σε άλλα σχολεία.

Ας μη στείλουμε στην ανεργία συναδέλφους/ισσες και ας υπερασπιστούμε τη θέση τους που είναι και η δική μας. Μόνιμες θέσεις εργασίας σε όλα τα σχολεία!