ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ – ΖΕΦΥΡΙΟΥ – ΦΥΛΗΣ

site :www.pefilis.grΆνω Λιόσια 23.10.2012

e mail :

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 

Νέο τσουνάμι συγχωνεύσεων σχολείων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ετοιμάζει ο υπουργός Παιδείας Αρβανιτόπουλος, παίρνοντας επάξια τη σκυτάλη από τη Διαμαντοπούλου που κατακρεούργησε στην προκρούστεια κλίνη των μνημονίων και των απαιτήσεων του ΔΝΤ και της τρόικα 1900 σχολεία. Αυτή τη φορά ο υπουργός σε ραδιοφωνική του συνέντευξη προαναγγέλλει τη συγχώνευση του 10% των σχολικών μονάδων, δηλαδή 1500 σχολεία! Μαζί με το σχέδιο Αθηνά για το κλείσιμο πανεπιστημιακών τμημάτων, βρισκόμαστε μπροστά σε μια δραματική συρρίκνωση των μορφωτικών δικαιωμάτων της νέας γενιάς.

«Θα μπει λουκέτο στο σχολείο της γειτονιάς», λέει ο Υπουργός, «ενώ σε ένα δίμηνο όλο το σύστημα θα έχει εξορθολογιστεί».

Κομμάτι-κομμάτι λοιπόν φτιάχνεται όλο το παζλ της πλήρους ισοπέδωσης του δημόσιου σχολείου:

  • Σχολεία όπου θα στοιβάζονται οι μαθητές κατά δεκάδες σε κάθε τμήμα.
  • Σχολεία που οι μαθητές θα πρέπει να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις αφού δεν θα υπάρχει πια η έννοια του σχολείου της γειτονιάς, δημιουργώντας εκρηκτικό πρόβλημα. Ήδη οι μαθητές σε περιοχές που αναγκάζονται να μετακινούνται βιώνουν φέτος τραγικές καταστάσεις, αφού η δωρεάν μετακίνησή τους δεν υφίσταται!
  • Σχολεία που οι εκπαιδευτικοί θα γίνονται στην κυριολεξία λάστιχο με την επερχόμενη αύξηση του ωραρίου τους, σχολεία που θα στενάζουν από την έλλειψη εκπαιδευτικών αφού οι διορισμοί μονίμων και αναπληρωτών θα είναι μηδενικοί, με προ των πυλών τη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού που υπάρχει μέσω της διαθεσιμότητας και των απολύσεων! Η έννοια της οργανικής θέσης μετατρέπεται σε αναχρονισμό του παρελθόντος και εκατοντάδες εκπαιδευτικοί θα αναγκαστούν να μετακομίσουν μακριά από τον τόπο τους με μισθούς πείνας.

Και όλα αυτά στο όνομα του «εξορθολογισμού», λέξη που χρησιμοποίησε πολλές φορές ο υπουργός. Έτσι ονομάζεται πια η προσπάθεια πλήρους διάλυσης του δημόσιου χαρακτήρα της παιδείας. «Το πρόβλημα δεν είναι οι συγχωνεύσεις, αλλά η μη ορθολογική τοποθέτηση των εκπαιδευτικών» (!) δηλώνει. Σε μια περίοδο που τα σχολεία ακόμα έχουν τεράστια προβλήματα με κενά εξαιτίας των ελάχιστων προσλήψεων.

Δεν μπορούμε να επαναπαυτούμε! Είναι ανάγκη ΤΩΡΑ να σημάνουμε ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ για να μην περάσει η πλήρης διάλυση του δημόσιου σχολείου! Κοινό μέτωπο εκπαίδευσης – εργασίας για την υπεράσπιση του δημόσιο σχολείου.

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»!

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ – ΖΕΦΥΡΙΟΥ – ΦΥΛΗΣ

Άνω Λιόσια 23.10.2012

ΘΕΜΑ: ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»!

Στάλθηκε στους Συλλόγους Π.Ε. πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΥ με τον τίτλο «Εισαγωγική Συνδικαλιστική Εκπαίδευση» στα πλαίσια του Επιχειρηματικού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Γιατη συμμετοχή των τριτοβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων (ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ) σε προγράμματα που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ και την απόπειρα μιας τέτοιας προσπάθειας που γίνεται από την περσινή χρονιά από το ΙΠΕΜ – ΔΟΕ έχουμε τοποθετηθεί ξανά και έχουμε διατυπώσει την κατηγορηματική μας αντίθεση σε οποιαδήποτε τέτοια συμμετοχή.

Θεωρούμε ότι η υλοποίηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ από συνδικάτα και σωματεία, και μάλιστα με τη φιλοδοξία της «Συνδικαλιστικής Εκπαίδευσης» (!) με χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το μόνο που έχουν ως στόχο είναι την εμπέδωση από την πλευρά των συνδικαλιστικών στελεχών των ευρωπαϊκών πολιτικών. Είναι τουλάχιστον προκλητικό, σε μία περίοδο που ζούμε άγριες περικοπές στους μισθούς και στις συντάξεις των εργαζομένων με τις ευλογίες της ΕΕ, να υπάρχει χορός εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ γύρω από προγράμματα που όχι μόνο δεν αμφισβητούν τις πολιτικές της αλλά «διδάσκουν» στα συνδικαλιστικά στελέχη πώς να τις υλοποιούν.

Καλούμε τους υπόλοιπους συλλόγους και τους συναδέλφους να αρνηθούν οποιαδήποτε συμμετοχή στα προγράμματα αυτά και δεσμευόμαστε ότι τα μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου δε θα συμμετέχουμε.