Αρχείο ετικέτας κινητοποίηση

Παρασκευή 19/6 στις 12μμ όλοι και όλες στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής – Απαιτούμε την άμεση απόσυρση της δίωξης στη συναδέλφισσα μας διευθύντρια στο 2ο ΔΣ Άνω Λιοσίων που συμμετέχει στην ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από την ατομική αξιολόγηση!

Κανένας και καμία μόνη απέναντι στην αυθαιρεσία Υπουργείου και Διοίκησης!

Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ, ΝΙΚΑ!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ!

Την Τετάρτη 17/6, ημέρα κατάθεσης της έγγραφης απολογίας της διευθύντριας του 2ου ΔΣ Άνω Λιοσίων επειδή συμμετέχει στην Απεργία-Αποχή από την ατομική αξιολόγηση (ΕΔΩ η ανακοίνωση του συλλόγου «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»), ο σύλλογος διδασκόντων του 2ου ΔΣ Άνω Λιοσίων και το σωματείο πραγματοποιήσαμε μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στο πλευρό της συναδέλφισσάς μας. Καταγγέλλουμε το γεγονός ότι η ΔΙΠΕ χωρίς να κρατήσει ούτε τα προσχήματα, αφού έλαβε την απολογία της συναδέλφισσας και φυσικάχωρίς αυτή να διαβαστεί, επίδωσε ΑΜΕΣΩΣ την παραπομπή στο πειθαρχικό! Ντρέπονται κι οι λέξεις…

Συνέχεια ανάγνωσης Παρασκευή 19/6 στις 12μμ όλοι και όλες στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής – Απαιτούμε την άμεση απόσυρση της δίωξης στη συναδέλφισσα μας διευθύντρια στο 2ο ΔΣ Άνω Λιοσίων που συμμετέχει στην ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από την ατομική αξιολόγηση!

Να μη συγκαλυφθεί το έγκλημα της Πύλου – Όχι στο νέο ρατσιστικό σύμφωνο – Συγκέντρωση Παρασκευή 19 Ιούνη, 6:30μμ, πλ. Βικτωρίας

Στις 14 Ιουνίου 2023, 600 και πλέον πρόσφυγες δολοφονήθηκαν από την ελληνική κυβέρνηση, τους κρατικούς μηχανισμούς, έχοντας ως ηθικό αυτουργό την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα τα τελευταία 15 χρόνια στα οποία 25.500 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους στη Μεσόγειο. Έγκλημα ουσιαστικά προμελετημένο αφού το Λιμενικό και η Frontex, για 15 ώρες δεν έκαναν καμία κίνηση διάσωσης των προσφύγων, προκάλεσαν οι ίδιοι τη βύθισή του.

Συνέχεια ανάγνωσης Να μη συγκαλυφθεί το έγκλημα της Πύλου – Όχι στο νέο ρατσιστικό σύμφωνο – Συγκέντρωση Παρασκευή 19 Ιούνη, 6:30μμ, πλ. Βικτωρίας

9 Ιούνη κινητοποίηση ΥΠΑΙΘΑ 13:30 – Να στείλουμε μήνυμα ανυπακοής σε κυβέρνηση-ΕΕ-ΟΟΣΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ, ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΤΟ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ

Η «Οδύσσεια» των αναπληρωτών θα πάρει τέλος μόνο με μαζικούς μόνιμους διορισμούς!

Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους!

Σε εφαρμογή το «Πρόγραμμα εξοικονομώ» με πογκρόμ σε διορισμούς, προσλήψεις αναπληρωτών/τριών και συγχωνεύσεις τμημάτων!

Η εκμετάλλευσή των αναπληρωτών/τριών πρέπει και μπορεί να λήξει. Έχουν δικαιώματα και πάνω από όλα έχουν το δικαίωμα στη μόνιμη σταθερή εργασία σε ένα πραγματικά δημόσιο σχολείο αντάξιο των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών και με αξιοπρεπείς όρους εργασίας για τους εκπαιδευτικούς.

Συνέχεια ανάγνωσης 9 Ιούνη κινητοποίηση ΥΠΑΙΘΑ 13:30 – Να στείλουμε μήνυμα ανυπακοής σε κυβέρνηση-ΕΕ-ΟΟΣΑ

Εργατική Πρωτομαγιά 2026, μέρα αγώνα, τιμής και ανυπακοής – Παρασκευή 1 Μαΐου, 10.30π.μ. στα Προπύλαια με τα πρωτοβάθμια σωματεία

Απέναντι στον κόσμο της εκμετάλλευσης και της βαρβαρότητας, της απανθρωπιάς και του πολέμου, οι αγώνες μας, το συλλογικό «εμείς» των αναγκών του κόσμου της εργασίας και της ανθρωπότητας

140 χρόνια από το Σικάγο, στην εποχή των ανελέητων πολεμικών ανταγωνισμών και της εκμετάλλευσης, με τους πολέμους, των ΗΠΑ, Ισραήλ, ΝΑΤΟ, ΕΕ που με την απανθρωπιά και τη βαρβαρότητα που εξοντώνουν λαούς και τόπους, το Σικάγο είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Ξέρουμε την αιτία: «ο πόλεμος γεννιέται απ’ την ειρήνη τους καθώς ο γιος από τη μάνα..» όπως έγραφε ο Μπ Μπρεχτ. Το σύστημα της εκμετάλλευση βρίσκει «απάντηση» στην κρίση του στα κανόνια, τους ανταγωνισμούς και τους πολέμους: Με τα 800 δις ευρώ που δίνει η ΕΕ για τον επανεξολισμό μέχρι το 2030, με τα 10 δις τον χρόνο δίνει η Ελλάδα. Με τα αντιλαϊκά σύμφωνα σταθερότητας της ΕΕ μας αφήνει «χωρίς οξυγόνο» για να γεμίσει τα σεντούκια των εμπόρων του πολέμου, των εφοπλιστών, των τραπεζών.

Συνέχεια ανάγνωσης Εργατική Πρωτομαγιά 2026, μέρα αγώνα, τιμής και ανυπακοής – Παρασκευή 1 Μαΐου, 10.30π.μ. στα Προπύλαια με τα πρωτοβάθμια σωματεία

Δελτίο Τύπου από τη συνάντηση των Σωματείων Δημόσιου κι Ιδιωτικού Τομέα με τον γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας για το επίδομα ανεργίας

6/4/2026

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6/4/26 μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εργασίας ενάντια στις κυβερνητικές νομοθετικές παρεμβάσεις για το επίδομα ανεργίας που καλούσαν οι Σύλλογοι εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Α΄ Αθηνών, Α΄ Πειραιά, Αθηνά, Αιγάλεω, Αμαρουσίου, Άνω Λιοσίων «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», Αργοσαρωνικός, Αριστοτέλης, Γλυφάδας-Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Ζακύνθου, Κ. Σωτηρίου, Κεφαλληνίας-Ιθάκης, Νέας Σμύρνης, Πειραιά «η Πρόοδος», Σύρου-Τήνου-Μυκόνου, η ΕΛΜΕ Καλλιθέας, Μοσχάτου, οι ΕΛΜΕ Καλλιθέας-Μοσχάτου-Νέας Σμύρνης, Β Αθήνας, Άνω Λιοσίων Ζεφυρίου Φυλής, ο ΣΕΦΚ Κλαδικό Σωματείο Εργαζομένων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων ΟΓΑ (ΟΠΕΚΑ-ΕΦΚΑ), το Συντονιστικό Αναπληρωτριών/ών ενώ την κινητοποίηση στήριξαν και εργαζόμενοι από τον ιδιωτικό τομέα εκτός της εκπαίδευσης όπως η «Λάντζα στο χώρο του επισιτισμού».

Συνέχεια ανάγνωσης Δελτίο Τύπου από τη συνάντηση των Σωματείων Δημόσιου κι Ιδιωτικού Τομέα με τον γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας για το επίδομα ανεργίας

Παρέμβαση στον Δήμο Φυλής την Τρίτη 31/3 στις 1.30μμ για τα προβλήματα των σχολείων

ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής / Σύλλογος Εκπ/κών ΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» / Ένωση Συλλόγων Γονέων Άνω Λιοσίων-Φυλής

Απέναντι στα σημαντικά προβλήματα που ταλανίζουν τα σχολεία της περιοχής μας τα 3 σωματεία (ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ, Ένωση Γονέων) θα προχωρήσουμε σε παρέμβαση στον Δήμο Φυλής. Θα επιδιωχθεί συνάντηση με τον Δήμαρχο και κάθε άλλο εμπλεκόμενο από τη δημοτική αρχή με σκοπό να υπάρξουν λύσεις.

Τα προβλήματα αυξάνονται και η λύση τους επείγει για το καλό των παιδιών μας.

Γι΄αυτό επιβάλλεται να μας απαντήσουν ο Δήμαρχος και οι υπόλοιποι αρμόδιοι για τα ζητήματα των σχολείων στα ακόλουθα ερωτήματα.

Συνέχεια ανάγνωσης Παρέμβαση στον Δήμο Φυλής την Τρίτη 31/3 στις 1.30μμ για τα προβλήματα των σχολείων

Ποινικοποιούν ξανά την συνδικαλιστική δράση – Όλοι και όλες στις 23/3, στις 10πμ στα Δικαστήρια Πειραιά

Ο σύλλογος κηρύσσει από 1-4 ώρες στάση εργασίας στο διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών για τη διευκόλυνση συμμετοχής στην κινητοποίηση

Σε δίκη στις 23 Μάρτη οδηγούνται τρία συνδικαλιστικά στελέχη της ΕΛΜΕ Πειραιά: ο πρόεδρος του ΔΣ Ηλίας Πατίδης, ο Ακρίτας Καλούσης μέλος του ΔΣ και ο Παναγιώτης Χουντής πρώην γραμματέας του ΔΣ, καθώς και ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά Μάρκος Μπεκρής, μετά από μήνυση που έχει καταθέσει ο ΔΙΔΕ Πειραιά ενάντια στους 4 συνδικαλιστές για μια κινητοποίηση που είχε γίνει στις 30/11/2022 στα γραφεία της ΔΔΕ ενάντια στις πρώτες διώξεις εκπαιδευτικών και για μια άλλη κινητοποίηση στις 17/3/2023 στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ενάντια σε διαφημιστική ημερίδα της ιδιωτικής εκπαίδευσης από την ΔΔΕ Πειραιά!

Κάτω τα χέρια από τα σωματεία, τους λαϊκούς αγώνες και την απεργία

Να αποσυρθούν όλες οι κατηγορίες

Καμία δίωξη σε κανέναν και καμία

Δεν είναι καθόλου τυχαίο βέβαια ότι πρόκειται για κινητοποιήσεις του σωματείου ενάντια  στην πολιτική της κυβέρνησης ΕΕ-ΟΟΣΑ, την πολιτική της  φτώχειας και της λιτότητας, της απαξίωσης και διάλυσης του δημόσιου και δωρεάν σχολείου, την  έντασης των ταξικών φραγμών, τον αποκλεισμό χιλιάδων μαθητών και μαθητριών από την εκπαιδευτική διαδικασία και τον εκθειασμό της ιδιωτικής εκπαίδευσης και με στόχο τη λειτουργία του δημόσιου δωρεάν σχολείου με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, κάτι που έχουμε δει με την προσπάθεια επιβολής των Ωνασείων σχολείων

Συνέχεια ανάγνωσης Ποινικοποιούν ξανά την συνδικαλιστική δράση – Όλοι και όλες στις 23/3, στις 10πμ στα Δικαστήρια Πειραιά

Παρασκευή 13/3, ημέρα που συζητιούνται οι πρώτες αιτήσεις μονιμοποίησης των συναδέλφων/ισσών νεοδιόριστων του 2022, συγκέντρωση στο Διοικητικό Εφετείο (Λουίζης Ριανκούρ 85),9:00πμ με 1-4 ώρες στάση εργασίας – Δευτέρα 16/3, κινητοποίηση στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής στις 2:00μμ, 1-3 ώρες στάση εργασίας για τους/τις εκπαιδευτικούς των ολοήμερων

Ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική Κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘΑ, την αξιολόγηση και τα πειθαρχικά, συνεχίζουμε! Κάτω τα χέρια από το δημόσιο σχολείο και τις/τους εκπαιδευτικούς! Μονιμοποίηση των νεοδιόριστων ΤΩΡΑ!

Συνέχεια ανάγνωσης Παρασκευή 13/3, ημέρα που συζητιούνται οι πρώτες αιτήσεις μονιμοποίησης των συναδέλφων/ισσών νεοδιόριστων του 2022, συγκέντρωση στο Διοικητικό Εφετείο (Λουίζης Ριανκούρ 85),9:00πμ με 1-4 ώρες στάση εργασίας – Δευτέρα 16/3, κινητοποίηση στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής στις 2:00μμ, 1-3 ώρες στάση εργασίας για τους/τις εκπαιδευτικούς των ολοήμερων

Τετάρτη 18 Φλεβάρη -πάλι και για όσο χρειαστεί- μέρα αγώνα για όλη την εκπαίδευση! Στο πλευρό των συναδελφισσών μας για μια ακόμα φορά, στην Τρίπολη, στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα! Μέχρι τη Νίκη!

Ως Σύλλογος Εκπ/κών ΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» σε συντονισμό με ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ  κηρύσσουμε 1-3 ώρες στάση εργασίας στο διδακτικό ωράριο, επιπλέον στην στάση εργασίας της ΔΟΕ (8:00-11:00 για το πρωινό πρόγραμμα και στάση εργασίας για το ολοήμερο πρόγραμμα 14:00-17:30).

Οργανώνουμε

  • τη μετακίνησή μας με πούλμαν στην Τρίπολη (δηλώσεις συμμετοχής ως την Τρίτη 17.02 το μεσημέρι στη φόρμα του συλλόγου μας)
  • κινητοποίηση 2μμ Σύνταγμα

Δίνουμε ξανά μαζικό παρόν σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας.

Τα εκπαιδευτικοδικεία συνεχίζονται, με νέα κλήση σε ακρόαση και απολογία στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΠΔΕ Πελοποννήσου, την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026, τριών ακόμα απεργών συναδελφισσών (δύο μέλη του Πλήθωνα και ένα μέλος που πέρυσι ήταν στο Σύλλογο ΠΕ Λακωνικής-εκλεγμένο μέλος του ΔΣ του συγκεκριμένου Συλλόγου και από το 2025-2026 μέλος του ΣΕΠΕ «ο Θουκυδίδης») για τη συμμετοχή τους στη νόμιμα προκηρυγμένη απεργία – αποχή από την ατομική αξιολόγηση.

Την Τετάρτη 18.02 θα βρεθούμε στον δρόμο ξανά! Με συγκεντρώσεις παντού από τη μία άκρη της χώρας στην άλλη, με πούλμαν στην Τρίπολη και συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας. Η απάντηση απέναντι στα εκπαιδευτικοδικεία  πρέπει να  είναι  η οργάνωση της  αντεπίθεσης του κλάδου.

Συνέχεια ανάγνωσης Τετάρτη 18 Φλεβάρη -πάλι και για όσο χρειαστεί- μέρα αγώνα για όλη την εκπαίδευση! Στο πλευρό των συναδελφισσών μας για μια ακόμα φορά, στην Τρίπολη, στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα! Μέχρι τη Νίκη!

Ο αγώνας της αγροτιάς είναι ο αγώνας όλου του λαού για την κάλυψη των διατροφικών του αναγκών, είναι υπόθεση των εργαζομένων – Όλες/όλοι στο Σύνταγμα την Παρασκευή 13/2 στις 4μμ

55 ημέρες στα μπλόκα και μετά από τον διάλογο-παρωδία οι αγωνιζόμενοι αγρότες κατεβαίνουν στην Αθήνα. Οι εργαζόμενοι, η νεολαία, τα φτωχά λαϊκά στρώματα είμαστε στο πλευρό τους. Έχουμε  κοινά συμφέροντα και κοινούς εχθρούς με την μικρή και μεσαία αγροτιά.

Συνέχεια ανάγνωσης Ο αγώνας της αγροτιάς είναι ο αγώνας όλου του λαού για την κάλυψη των διατροφικών του αναγκών, είναι υπόθεση των εργαζομένων – Όλες/όλοι στο Σύνταγμα την Παρασκευή 13/2 στις 4μμ