Κινητοποίηση υπουργείο Παρασκευή 13/5 – 3ωρη στάση

Συμμετέχουμε όλοι/όλες στην κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας

την Παρασκευή 13/5

 Κήρυξη συμπληρωματικής 3ωρης διευκολυντικής στάσης εργασίας για το απογευματινό ωράριο

 

Ανατροπές στην εκπαίδευση με αποκλειστικό κριτήριο τους μνημονιακούς όρους αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας. Κάθε άλλη ερμηνεία επιδιώκει να καλύψει την εκπαιδευτική γύμνια και τον οικονομικό στραγγαλισμό της εκπαίδευσης.

Η Υπουργική απόφαση για Νέο Τύπο Ολοήμερου επιδιώκει την εξοικονόμηση χρημάτων, την αφαίρεση θέσεων εργασίας και απολύσεις. Πάνω από 10.000 λιγότερες θέσεις εκπαιδευτικών, υπολογίζει να χρειάζεται το Υπουργείο Παιδείας με αυτές τις ρυθμίσεις!

Καμία παιδαγωγική και εκπαιδευτική πρόοδο δεν επιφέρει το νέο πρόγραμμα! Απλώς, μπήκαν στο ζύγι τα εναπομείναντα κονδύλια του ΕΣΠΑ και η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ και η μπίλια έκατσε στο 6ωρο για όλες τις τάξεις και στις συγκεκριμένες ώρες για κάθε διδακτικό αντικείμενο! Μέχρι εκεί μάλλον, υπολόγισε το Υπουργείο ότι βγαίνουν τα νούμερα!

Είναι απολύτως φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας βαθαίνει αντιδραστικά το φτηνό, ευέλικτο, κατακερματισμένο σχολείο της αγοράς της Διαμαντοπούλου και του Αρβανιτόπουλου, πετώντας σα στυμμένη λεμονόκουπα τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων και τους δασκάλους/νηπιαγωγούς ώστε να ταιριάζει γάντι στην Παιδεία των περικοπών και των μνημονίων!  Επαναφέρει όλες τις αντιδραστικές εγκυκλίους των υπουργών παιδείας όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και όλων των συνδυασμών τους) και μάλιστα δίνοντάς τους ανελαστικό χαρακτήρα! Στο σχολείο του Φίλη, όπως και στο σχολείο της Διαμαντοπούλου και του Αρβανιτόπουλου, η ελαστική εργασία, οι απολύσεις και η διαρκής κινητικότητα μέσω των υπεραριθμιών και των μετακινήσεων είναι οργανικό κομμάτι του. Το σχολείο αυτό, όποιο όνομα κι αν έχει, «γεμίζει» με ό,τι είναι διαθέσιμο από διδακτικά αντικείμενα και προσωπικό ανάλογα με τις πιστώσεις ΕΣΠΑ και τον κρατικό προϋπολογισμό. Βασίζεται στην ελαστική εργασία σε βάρος της μόνιμης και σταθερής. Είναι «αριστοτεχνικά» φτιαγμένο ώστε να λειτουργεί τη μια χρονιά με 30 εκπαιδευτικούς και την επόμενη με τους μισούς που κάνουν τις ώρες των υπολοίπων!

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αντιμετωπίζει το Υπουργείο και τα νηπιαγωγεία. Με το άρθρο 35 καθορίζεται ο αριθμός 14 νηπίων (από 7 που ήταν ως τώρα) ως το νέο όριο για τη λειτουργία τμήματος με αποτέλεσμα να καταργούνται και να συγχωνεύονται 1.144 Νηπιαγωγεία –συμπεριλαμβανομένων των 254  δυσπρόσιτων, γιατί έχουν 14 ή λιγότερα νήπια. Τα Νηπιαγωγεία αυτά είναι οργανικά ή λειτουργικά μονοθέσια και με την ψήφιση του σχεδίου νόμου, στην πλειονότητά τους, θα σβήσουν από το σχολικό χάρτη.

Στον αριθμό αυτό προστίθενται και 744 τμήματα Νηπιαγωγείων, τα οποία το σχολικό έτος που διανύουμε έχουν οργανικότητα διθέσιου και λειτουργούν με δύο τμήματα, αλλά με την εφαρμογή της νέας διάταξης θα πρέπει να γίνει άμεσα η συγχώνευσή τους σε ένα τμήμα. Συνεπώς, αν γινόταν η εφαρμογή της διάταξης τώρα θα καταργoύνταν άμεσα 744 τμήματα Νηπιαγωγείων και οι αντίστοιχες σε αυτά 744 οργανικές θέσεις Νηπιαγωγών.

Ταυτόχρονα, με τον καθορισμό των νηπιαγωγείων σε μονοθέσια και πολυθέσια επιδιώκεται να δημιουργηθούν μεγάλα και πολυδύναμα νηπιαγωγεία ώστε να γίνεται χειρισμός του αριθμού των νηπίων με συγχώνευση τμημάτων στα πλαίσια της ίδιας σχολικής μονάδας, με αποτέλεσμα τη δημιουργία πληθωρικών τμημάτων, την κατάργηση οργανικών θέσεων και τη δημιουργία μεγάλων σχολικών μονάδων που είναι εξαιρετικά αντιπαιδαγωγικά.

Για εμάς είναι σαφές ότι:

  1. Κάθε εκπαιδευτικός που δεν επαναπροσλαμβάνεται τη νέα χρονιά, αντιστοιχεί, για το εκπαιδευτικό κίνημα, με ΑΠΟΛΥΣΗ! Απόλυση δεν είναι μόνο να διώχνεις μόνιμους αλλά και να μην επαναπροσλαμβάνεις όσους υπηρετούν το δημόσιο σχολείο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας! Ειδικά αυτή την εποχή όπου η ανεργία έφτασε στο 28% και στους νέους ως 35 ετών στο 60%, είναι καθήκον κάθε ταξικού σωματείου να υπερασπιστεί με απόλυτο τρόπο χωρίς αποσιωπητικά, το πιο βαριά πληττόμενο τμήμα των εργαζομένων, τους ελαστικά εργαζόμενους! Ανοησίες του τύπου: «η εκπαίδευση δεν είναι για να βρίσκουν δουλειά οι αναπληρωτές», είναι λόγια των χορτάτων που με περισσή αμετροέπεια δικαιολογούν τις απολύσεις των άλλων! Το δημόσιο σχολείο για να είναι δημόσιο και δωρεάν έχει ανάγκη δεκάδων χιλιάδων μόνιμων διορισμών όλων των ειδικοτήτων, πολύ περισσότερων από αυτούς που εργάζονται σήμερα! Αυτό θα παλέψουμε μαχητικά κι αποφασιστικά!
  2. Δε θα επιτρέψουμε να πολτοποιηθούν τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών με υπεραριθμίες, μετακινήσεις, ατελείωτο κυνηγητό συμπλήρωσης ωραρίου από σχολείο σε σχολείο.
  3. Δε θα δεχτούμε να ενταθεί η μετατροπή του δημόσιου σχολείου σε ασύνδετη, κατακερματισμένη κάλυψη ωρών χωρίς εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο, όπου ο κάθε εκπαιδευτικός, θα τρέχει να βρει ώρες μαθημάτων να καλύψει το διδακτικό του ωράριο, μια και το Υπουργείο τα διαλύει όλα!

ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙΚΟΣ, ΜΑΧΗΤΙΚΟΣ, ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ!

Συμμετέχουμε και καλούμε στην κινητοποίηση των ΔΟΕ-ΟΛΜΕ και των Εκπαιδευτικών Σωματείων στο υπουργείο την Παρασκευή 13/5, στις 13.00 προσθέτοντας στη στάση εργασίας της ΔΟΕ, μια 3ωρη διευκολυντική στάση από το σύλλογό μας, στο απογευματινό διδακτικό ωράριο για όσους το χρειάζονται.

Καλούμε τη ΔΟΕ  να αποσυρθεί ΤΩΡΑ από τον προσχηματικό διάλογο που αποτελεί από την αρχή κοροϊδία για το εκπαιδευτικό κίνημα.

Απαιτούμε:

  • Κατάργηση της υπουργικής απόφασης και όλων των τροπολογιών (νηπιαγωγεία, ειδική αγωγή) και εγκυκλίων (ενισχυτική, γραμματειακή υποστήριξη, αλλαγή στο ρόλο των σχολικών συμβούλων κ.λπ.)
  • Να γίνουν ΤΩΡΑ χιλιάδες Μαζικοί Μόνιμοι Διορισμοί όλων των ειδικοτήτων ώστε να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου! Καμία απόλυση αναπληρωτών! Όχι στην ελαστική εργασία
  • Σύσταση οργανικής θέσης για όλες τις ειδικότητες σε όλα τα σχολεία
  • Κάθε διδακτικό αντικείμενο να καλύπτεται υποχρεωτικά από εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας με βάση το βασικό πτυχίο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *