Αρχείο ετικέτας δημόσιο σχολείο

Νόμος 5128/2024, ψηφιακό σχολείο – Η διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης μέσω της ιδιωτικοποίησης και των κάθε λογής ψηφιακών εφαρμογών δεν θα περάσει

Για μία ακόμη φορά μέσα στο καλοκαίρι, με τα σχολεία κλειστά και ενώ υπουργείο και στελέχη εκπαίδευσης ασχολούνται με το πώς θα εδραιώσουν ένα κλίμα τρομοκρατίας και απειλών που βασίζεται σε προφορικές εντολές και παράνομες διοικητικές πράξεις, η κυβέρνηση νομοθετεί για να «αναβαθμίσει» ξανά το δημόσιο σχολείο, στην κατεύθυνση ενός απρόσωπου, φθηνού και επιλεκτικού σχολείου- εργοστασίου που προσφέρει ψηφιακές και ιδιωτικοποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες του.

Με τον νόμο 5128/2024 το ΥΠΑΙΘΑ:

Συνέχεια ανάγνωσης Νόμος 5128/2024, ψηφιακό σχολείο – Η διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης μέσω της ιδιωτικοποίησης και των κάθε λογής ψηφιακών εφαρμογών δεν θα περάσει

Δελτίο Τύπου για την παρέμβαση στον Δήμο Φυλής στις 19 Οκτωβρίου

ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής / Σύλλογος Εκπ/κών Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»

Την Πέμπτη 19/10/23 πραγματοποιήθηκε παρέμβαση της ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» και της Ένωσης Γονέων Άνω Λιοσίων-Φυλής στον Δήμο Φυλής. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε με τον ΓΓ γραμματέα του Δήμου Φυλής κ. Αργυρόπουλο και τέθηκαν επείγοντα και άλλα σημαντικά θέματα. Συγκεκριμένα:

Συνέχεια ανάγνωσης Δελτίο Τύπου για την παρέμβαση στον Δήμο Φυλής στις 19 Οκτωβρίου

Δελτίο Τύπου από τη διαμαρτυρία στο Δημαρχείο την Τετάρτη 5/10

Ο Σύλλογος Εκπ/κών Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» και η ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλήςπροχωρήσαμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στο Δημαρχείο, προκειμένου να τεθούν όλα τα ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία των σχολείων μας. Και πάλι τη νέα σχολική χρονιά ΥΠΑΙΘ, κυβέρνηση (όπως και οι προηγούμενες) και Δήμος θεωρούν ότι τα σχολεία μπορούν να λειτουργούν χωρίς επιπλέον χρηματοδότηση, σε κτίρια και υποδομές που δεν εξυπηρετούν τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα ρίχνουν το βάρος των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς και γονείς.

Συναντηθήκαμε με τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου, τον κ. Αργυρόπουλο, ενώ καταγγέλλουμε έντονα το γεγονός ότι ο Δήμαρχος, όπως και οι πρόεδροι των Σχολικών Επιτροπών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης απουσίαζαν, ενώ ήταν εδώ και 20 μέρες ενήμεροι για το αίτημα συνάντησης. Στη συνάντηση συμμετείχε εκτός από τους εκπαιδευτικούς και μέλος του ΔΣ της Ένωσης Γονέων Δήμου Φυλής. Τέθηκαν τα σοβαρά προβλήματα υποδομών, υλικοτεχνικού εξοπλισμού, καθαριότητας, φύλαξης, θέρμανσης, ρεύματος και πανδημίας.

Συνέχεια ανάγνωσης Δελτίο Τύπου από τη διαμαρτυρία στο Δημαρχείο την Τετάρτη 5/10