Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην προχωρήσουν σε μοίρασμα των ωρών των Παράλληλων Στηρίξεων.

Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στη Διοίκηση.

Ενδεικτική πρόταση κειμένου για τους Σ.Δ. σε  μορφή αιτήματος – ερωτήματος προς τη ΔΙΠΕ

Καλούμε τους/τις εκπαιδευτικούς να αναδείξουν το πρόβλημα και να αντισταθούν στον κόφτη των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών που δικαιούνται παράλληλη στήριξη. Να μην υπογράψουν πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων που μοιράζει έναν εκπαιδευτικό σε περισσότερους μαθητές που δικαιούται πλήρη Παράλληλη Στήριξη. Η ευθύνη ανήκει εξ ολοκλήρου στη διεύθυνση και το ΥΠΑΙΘ. Κανείς/Καμιά εκπαιδευτικός δεν δύναται να ορίσει πόσες ώρες χρειάζεται ο κάθε μαθητής, τη στιγμή μάλιστα που διεπιστημονική ομάδα γνωματεύει για 24 ή 25 ώρες σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία αντίστοιχα.

Το «επιτελικό κράτος» μέσω του ΥΠΑΙΘ, των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Συντονιστών- επίδοξων αξιολογητών προσπαθεί να φορτώσει τις ευθύνες της έλλειψης εκπαιδευτικών στις πλάτες μας.

Δεν θα  το επιτρέψουμε! Όλοι οι μαθητ(ρι)ές μας να πάρουν την εκπαίδευση που δικαιούνται με βάση τις ανάγκες τους. Ενάντια στην εκπαιδευτική πολιτική των περικοπών, οι εκπαιδευτικοί απαντάμε με συλλογικούς αγώνες για τα μορφωτικά δικαιώματα.

Αποστέλλουμε και επισυνάπτουμε προς όλα τα μέλη και τους Συλλόγους Διδασκόντων ένα ενδεικτικά προτεινόμενο κείμενο για να υπογραφεί από το Σ.Δ. και να αποσταλεί προς τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, με το οποίο ο Σ.Δ. δηλώνει αναρμόδιος να ιεραρχήσει και να αξιολογήσει τις γνωματεύσεις ώστε να «μοιράσει» ώρες, ζητάει από τη Διοίκηση (η οποία είναι και αρμόδια) να προβεί σε όλες τις ενέργειες για την κάλυψη των αναγκών – προσλήψεων και τη ρύθμιση των αντίστοιχων τοποθετήσεων εκπαιδευτικών σε μαθητές. Το κείμενο είναι ενδεικτικό και μπορεί να τροποποιηθεί σε οποιοδήποτε σημείο, κατά την κρίση του Σ.Δ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *