Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΣ!
Καταγγέλλουμε την πειθαρχική διαδικασία που διατάχτηκε και ακολουθήθηκε από την ΠΔΕ Αττικής και τον πρώην αναπληρωτή προϊστάμενό της, με εντολή του ΥΠΑΙΘΑ, σε βάρος μιας συναδέλφου 2ου ΕΠΑΛ Ιλίου, με αφορμή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο στις 25 Νοέμβρη ‘24, για τη διεθνή ημέρα ενάντια στη βία κατά των γυναικών. Η δίωξη δρομολογήθηκε με την κλήση και όλων των συνάδελφων του σχολείου σε ανακρίσεις στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής στο πλαίσιο ΕΔΕ. Άνοιξε έτσι η πόρτα σε μια γενικότερη στόχευση που χτυπάει την ελευθερία του λόγου και την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών στα σχολεία. Τα δημοκρατικά δικαιώματα δεν μπορεί να αμφισβητούνται από κανέναν και δεν μπορεί να μπαίνει θέμα λογοκρισίας στις παιδαγωγικές δράσεις που πραγματοποιούνται.
Το ζήτημα της κατοικίας είναι από τα σοβαρότερα κοινωνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη. Στην χώρα μας αντιμετωπίζουμε τα οδυνηρά φαινόμενα της εκτίναξης των ενοικίων, της επίθεσης στην κατοικία μέσω των πλειστηριασμών, την δυσανάλογη σχέση αύξηση κόστους στέγασης με τον μισθό καθώς και την μηδενική πολιτική δημόσιας – κοινωνικής κατοικίας!
Στη Βουλή οδηγείται για ψήφιση το νέο αντιμεταναστευτικό νομοσχέδιο για την: «Αναμόρφωση πλαισίου και διαδικασιών επιστροφών πολιτών τρίτων χωρών». Το νομοσχέδιο προετοιμάστηκε από τον πρώην υπουργό Βορίδη και προχωρά από τον διάδοχό του Πλεύρη. Γνωστές οι ακροδεξιές δηλώσεις των δύο για αποτροπή εισόδου προσφύγων με νεκρούς και για «αντικίνητρα».
Αφού τέθηκε σε διαβούλευση για 20 ημέρες, καταγγελλόμενο από φορείς, οργανώσεις, νομικούς, καθηγητές και δικηγορικές ενώσεις επανέρχεται στη Βουλή, χωρίς διαφοροποιήσεις, στην υπηρεσία της πιο απάνθρωπης και ρατσιστικής κατασταλτικής πολιτικής της κυβέρνησης.
Όλα τα μάτια στα σκάφη του GSF – Όλα τα μάτια στη Γάζα
Στηρίζουμε τον Στόλο της Ελευθερίας, της διεθνούς πρωτοβουλίας Global Sumud Flotilla (Παγκόσμιος Στόλος αγώνα, αλληλεγγύης και ελευθερίας). Πρόκειται για την μεγαλύτερη αποστολή πολιτών απ’ όλον τον κόσμο, οργανωμένων από τα κάτω και κόντρα σε κράτη και κυβερνήσεις, που θα επιχειρήσει να σπάσει τον ισραηλινό αποκλεισμό στη Γάζα.
Το νέο πειθαρχικό για τους δημοσίους υπαλλήλους είναι αιτία πολέμου!
Τη στιγμή που το Ισραήλ εισβάλλει στη Γάζα με την ανοχή και την οικονομική και πολιτική στήριξη των κυβερνήσεων, των ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ οδηγώντας στον εκτοπισμό δύο εκατομμύρια λιμοκτονούντες Παλαιστίνιους, η ελληνική κυβέρνηση -σταθερός σύμμαχος ενός κράτους που διαπράττει γενοκτονία και εγκλήματα πολέμου- ψηφίζει το ένα μετά το άλλο πληθώρα νομοσχεδίων που επιχειρούν να διαλύσουν εργασιακά κεκτημένα και δικαιώματα χρόνων, δίνοντας γη και νερό στο κεφάλαιο και τις μεγάλες επιχειρήσεις και στρώνοντας το έδαφος για την πλήρη ιδιωτικοποίηση δημόσιων αγαθών, όπως η παιδεία και η υγεία.
Την Πέμπτη 28/8 ψηφίζεται στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο για το νέο πειθαρχικό των δημοσίων υπαλλήλων. Το νέο Πειθαρχικό «Δίκαιο» επιχειρεί να επιβάλλει τη σιωπή, την καταστολή, την τρομοκράτηση κάθε εργαζόμενου στο δημόσιο που βάζει το κοινωνικό συμφέρον πάνω από τα κέρδη, την κυβερνητική- αντιλαϊκή πολιτική, το κράτος των επιχειρηματιών!
Ως Σύλλογος Εκπ/κών ΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» δηλώνουμε την πλήρη και αμέριστη συμπαράστασή μας προς τη συναδέλφισσα Έφη Λάζου, θεατρολόγο και πρόεδρο του ΣΕΠΕ Ζακύνθου, η οποία έχει κληθεί σε Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ), με αφορμή το περιεχόμενο της θεατρικής παράστασης: «Η Άννα Φρανκ συνομιλεί με τα Παιδιά της Παλαιστίνης», που παρουσιάστηκε στα πλαίσια θεατρικού εργαστηρίου του νησιού. Με παιδαγωγική ευαισθησία και με καλλιτεχνική αρτιότητα, επιδιώκει μέσα από το έργο της να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά και το ευρύτερο κοινό γύρω από τον παραλογισμό του πολέμου και τα δικαιώματα των παιδιών σε όλες τις εποχές.
Ούτε στον Πειραιά – Ούτε πουθενά! Δε θα βρει λιμάνι να δέσει το φορτίο που προορίζεται για την ισραηλινή στρατιωτική βιομηχανία!
Μαζική και δυναμική ήταν η συγκέντρωση τα ξημερώματα της Δευτέρας 14/7 που κάλεσαν η ΠΕΝΕΝ, η ΕΝΕΔΕΠ, ναυτεργατικά σωματεία, λιμενεργάτες, το Εργατικό Κέντρο Πειραιά, η Ένωση Παλαιστινίων Εργαζομένων Ελλάδας, καθώς και εκπαιδευτικά σωματεία, συνδικάτα, μαζικοί φορείς, το March To Gaza κ.ά. ενάντια στα δολοφονικά φορτία του στρατιωτικού χάλυβα του πλοίου “EVER GOLDEN”, που ήταν να προσεγγίσει το λιμάνι του Πειραιά για τη σφαγή του παλαιστινιακού λαού.
Μαζί με το νέο αντεργατικό νομοσχέδιο Κεραμέως το οποίο ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις ανάγκες του κεφαλαίου και των εργοδοτών διαλύοντας εργασιακά δικαιώματα και κεκτημένα (επιτρέποντας μεταξύ άλλων την εργασία έως και 13 ώρες την ημέρα) και νομιμοποιώντας την ελαστική και απλήρωτη εργασία, η κυβέρνηση των σκανδάλων, του μπαζώματος του εγκλήματος των Τεμπών, του επιτελικού παρακράτους και της εμπορευματοποίησης των κοινωνικών αγαθών κλιμακώνει την επίθεση στα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα, φέρνοντας στη δημόσια διαβούλευση το νέο νομοσχέδιο για το πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων με σαφή στόχο την αυστηροποίηση του πλαισίου ποινών, παραπτωμάτων και διαδικασιών.
Στην κινητοποίηση καλεί και το σωματείο λιμενεργατών ΕΝΕΔΕΠ, πλήθος σωματείων και το March to Gaza
Για άλλη μία φορά επιχειρείται από εφοπλιστές – κυβέρνηση – Cosco να χρησιμοποιηθούν οι λιμενικές υποδομές της χώρας μας στον γενοκτονικό πόλεμο που διεξάγει το Ισραήλ, με την βοήθεια των συμμάχων του, ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – Ε.Ε, κατά του ηρωικού Παλαιστινιακού λαού.
Καταγγέλλουμε το νέο επεισόδιο ακραίας καταστολής εργατικών αγώνων που συνέβη στη Θεσσαλονίκη. Την Παρασκευή 4/7 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το κατάστημα YES! STORES (Δελφών με Κωνσταντινουπόλεως) με αίτημα την καταβολή όσων δικαιούται ένας απολυμένος εργαζόμενος και την παύση των εκδικητικών μέτρων εναντίον του. Ο εργοδότης προχώρησε σε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση ώστε να «απαγορεύσει» την συγκέντρωση αλληλεγγύης. Η αστυνομία επιτέθηκε στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας και συνέλαβε 28(!) αλληλέγγυους εργαζόμενους/ες και νέους/ες, μεταξύ των οποίων και η δασκάλα Σοφία Καρασαρλίδου, μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Ζ’ ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για πρωτοφανές περιστατικό παράνομης απαγόρευσης συγκέντρωσης διαμαρτυρίας. Οι 28 συλληφθέντες κρατήθηκαν όλη τη νύχτα στη Γ.Α.Δ.Θ. και το πρωί μεταφέρθηκαν στα δικαστήρια, όπου αφέθηκαν ελεύθεροι, χωρίς να τους απαγγελθεί κατηγορία μέχρι τη διενέργεια σχετικής προανακριτικής εξέτασης.