Το σχέδιο διάλυσης των συνδικάτων των εκπαιδευτικών από την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
Με έγγραφο της Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτ. Αττικής ενημερωθήκαμε ότι ανακλήθηκε η άδεια από τα εκπαιδευτικά μας καθήκοντα που είχε αιτηθεί το σωματείο μας προκειμένου να πραγματοποιήσουμε την τακτική Γ. Σ. και τις εκλογές ανάδειξης νέου Δ. Σ. στις 03 – 11 – 2021. Την ώρα που με βάση το τελευταίο ΦΕΚ μπορούν να πραγματοποιηθούν αθλητικές εκδηλώσεις, συναυλίες, συνέδρια τηρώντας όλα τα υγειονομικά μέτρα, το μόνο που επιχειρείται να παραμείνει σε lockdown και να αποτραπεί είναι οι συλλογικές μας διαδικασίες! Το αιτιολογικό μάλιστα που επικαλέστηκε η διεύθυνση μετά από εντολή του ΥΠΑΙΘ είναι πως χρειάζεται υπογραφή και έγκριση από την Υπουργό Παιδείας μια τέτοια άδεια, με βάση τον νέο νόμο που διέπει την εργατική νομοθεσία (νόμος Χατζηδάκη). Το ίδιο συνέβη και με τις άδειες που είχαν ήδη χορηγηθεί και σε άλλους Συλλόγους εκπ/κών Π. Ε. της χώρας για τον ίδιο λόγο.
Συνάδελφοι/ισσες σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021 στις 9:30 π.μ. θα πραγματοποιηθεί η Τακτική Γενική Συνέλευση του συλλόγου μας, μετά το τέλος της οποίας θα ακολουθήσουν εκλογές για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου. Το ΔΣ του συλλόγου εξετάζει χώρους στεγασμένους και ανοιχτούς προκειμένου τα τηρηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Θα ενημερώσουμε για την ακριβή τοποθεσία διεξαγωγής τόσο της συνέλευσης όσο και των αρχαιρεσιών σε επόμενη ανακοίνωσή μας.
Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το Υπουργείο Παιδείας, με fast track διαδικασίες, νομοθέτησαν την απαράδεκτη θεσμοθέτηση διαδικασιών «ηλεκτρονικής ψηφοφορίας» για την εκλογή αιρετών μελών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των Εκπαιδευτικών και του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού και τώρα εκδόθηκε και ΥΑ που καθορίζει ότι οι εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια γα το 2020 θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά το Σάββατο στις 7/11 στοχεύοντας ακόμα περισσότερο στην απομαζικοποίηση και τελικά στην υποβάθμιση των εκλογών αυτών.
Δηλώνουμε ξεκάθαρα και απερίφραστα, πως δεν πρόκειται να εφαρμοστεί από τα συνδικάτα.
Την Τετάρτη 27-11-2019
πραγματοποιήθηκε στο χώρο του 1ου
Δημοτικού Σχολείου Ζεφυρίου η
εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση
του Συλλόγου μας. Μετά τη λήξη της
συνέλευσης πραγματοποιήθηκε ψηφοφορία
για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού
Συμβουλίου.